FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Wie kan me helpen met koop knop?

Wie kan me helpen met koop knop?

Jalal
Bezoeker
1 0 0

ik heb voor mijn website een koop knop aangeschaft, alleen ik kan het niet goed plaatsen waar het hoort en is ook niet duidelijk aangegeven door Shopify waar het moet, eerlijk gezegd heb spijt van dat ik een Shopify heb aangeschaft ik heb bijna nooit een fatsoenlijk draaiend website heb gehad vorig jaar met de feestdagen problemen gehad met kortingen die niet meegenomen zijn en slechte server die nog steeds een probleem is, met ander woorden het kost me veel geld wat ik nog niet heb terug kunnen verdienen, echt jammer dat zij ons als Nederlanders in de steek hebben gelaten en weinig voor ons doen. Ik ben echter zeer teleur gesteld in Shopify en hoop dat ze meer aandacht aan ons besteden. Wie kan me helpen met het plaatsen van een koop knop en de btw belgie en nederland gescheiden kan invoeren.

Alvast heel erg bedankt. 

1 ANTWOORD 1

Vincent
Shopify Staff
58 3 10

Hallo @Jalal 

Vincent hier van Shopify!

Wat probeer je precies te bereiken? De koop-knop  geeft code die je kan plaatsen in een externe website, dus een website die los staat van Shopify, zodat bezoekers van die website direct een product kunnen kopen. Wanneer de code van de koop-knop in de externe website gezet is, komt de klant direct in de checkout van je Shopify-winkel terecht wanneer ze de koop-knop gebruiken, ze hoeven in dat geval dus niet eerst je Shopify-website te bezoeken en daar het product aan de winkelwagen toevoegen.

Of de externe website de code zal ondersteunen kunnen we niet met 100% zekerheid garanderen aangezien dat afhangt van de website waar je de code invoegt, maar in verreweg de meeste gevallen zal dat geen enkel probleem zijn. Ook kunnen we niet zeggen waar je de code moet plaatsen, aangezien dat afhangt van hoe je de website hebt ingericht, maar als je de code invoegt op de pagina waar je de koop-knop naar voren wilt laten komen kun je zelf testen wat de beste locatie voor de code is. Eventueel kun je ook de support van de websitebeheerder om hulp vragen bij het plaatsen van de code in de website.

Het aanmaken van de code voor de koop-knop is erg eenvoudig, je kunt daar de stappen in [dit help-document](https://help.shopify.com/nl/manual/sell-online/buy-button/create-buy-button#een-koopknop-voor-n-prod...) voor volgen.

06-22-0kv81-9bzi5

Wat betreft de BTW: je kunt dit voor Nederland en België (en alle andere landen) instellen via de BTW-instellingen in de admin, dit help-document heeft daar meer informatie over.

06-21-zl96g-z1nge

Als je ergens een probleem tegenkomt, kun je altijd contact opnemen met ons support-team, zodat zij op je winkel kunnen inloggen en je kunnen helpen om het probleem op te lossen.

Ik hoop dat dit een goed idee geeft van de mogelijkheden!

Met vriendelijke groet,

Vincent

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution