Personalized checkout and custom promotions with Shopify Scripts
hello gentlemen
looking on youtube, i found this counter script, i would like to create several pages and change the time on each page, could you help me find the place where i can change the time please?
I'm starting and I don't understand it very well.
I would like to change the minutes and hours
<style>#progress_bar{margin-top:14px}.progressbar.progressbar{background:#ffe8e8;border:0px solid whitesmoke;height:11px}.progressbar.progressbar div{background:##fe0000;height:11px}.progressbar.progressbar.active div{-webkit-animation:2s linear 0s normal none infinite running progress-bar-stripes;animation:2s linear 0s normal none infinite running progress-bar-stripes}.progress-striped.progressbar.progressbar div{background-image:-webkit-linear-gradient(45deg, rgba(255, 255, 255, 0.15) 25%, transparent 25%, transparent 50%, rgba(255, 255, 255, 0.15) 50%, rgba(255, 255, 255, 0.15) 75%, transparent 75%, transparent);background-image:linear-gradient(45deg, rgba(255, 255, 255, 0.15) 25%, rgba(0, 0, 0, 0) 25%, rgba(0, 0, 0, 0) 50%, rgba(255, 255, 255, 0.15) 50%, rgba(255, 255, 255, 0.15) 75%, rgba(0, 0, 0, 0) 75%, rgba(0, 0, 0, 0));background-size:40px 40px}.items-count{margin-top:0px;margin-bottom:0px}.count{color:#a94442;padding:1px}.items-count p{padding-bottom:5px;margin:0;text-transform:uppercase;font-weight:700;text-align:center;font-family:"Open Sans",Arial,sans-serif}.progressbar{position:relative;display:block;background-color:#ca0000;border:1px solid #ddd;margin-bottom:15px;-webkit-box-shadow:inset 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, .1);box-shadow:inset 0 1px 2px rgba(0, 0, 0, .1)}.progressbar > div{background-color:#ca0000;width:0;margin-bottom:0;height:15px}.progressbar > div.less-than-ten{background-color:#ca0000 !important}#clock-ticker{display:block;margin-bottom:0px; margin-left:64px;}#clock-ticker .block{position:relative;color:#000;font-weight:bold;float:left;text-align:center;width:25%}#clock-ticker .block .flip-top{width:88px;height:39px;line-height:40px;font-size:40px;text-align:center}#clock-ticker .block .label,span.flip-top{color:#000;font-weight:bold;text-align:center;font-size:14px;text-transform:uppercase;width:88px;line-height:25px;font-family:"Open Sans",Arial,sans-serif}</style>
<script type="text/javascript" src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.9.1/jquery.min.js"></script>
<script type="text/javascript">
function randomIntFromInterval(min, max) {return Math.floor(Math.random() * (max - min + 1) + min);}
// Settings are here
var total_items = 50;
var d = new Date();
var min_items_left = 12;
var max_items_left = 20;
var remaining_items = randomIntFromInterval(min_items_left, max_items_left);
var min_of_remaining_items = 1;
var decrease_after = 1.7;
var decrease_after_first_item = 0.17;
// Davy Jones' Locker
(function($){$.fn.progressbar=function(){var a="<p>Corra! apenas <span class='count'>"+remaining_items+"</span> unidades nesse preço!</p>"+"<div class='progressbar'><div style='width:100%'></div></div>";this.addClass('items-count');this.html(a+this.html());updateMeter(this);var b=this;setTimeout(function(){remaining_items--;if(remaining_items<min_of_remaining_items){remaining_items=randomIntFromInterval(min_items_left,max_items_left)}$('.count').css('background-color','#CE0201');$('.count').css('color','#fff');setTimeout(function(){$('.count').css('background-color','#fff');$('.count').css('color','#CE0201')},1000*60*0.03);b.find(".count").text(remaining_items);updateMeter(b)},1000*60*decrease_after_first_item);setInterval(function(){remaining_items--;if(remaining_items<min_of_remaining_items){remaining_items=randomIntFromInterval(min_items_left,max_items_left)}$('.count').css('background-color','#CE0201');$('.count').css('color','#fff');setTimeout(function(){$('.count').css('background-color','#fff');$('.count').css('color','#CE0201')},1000*60*0.03);b.find(".count").text(remaining_items);updateMeter(b)},1000*60*decrease_after)};function updateMeter(a){var b=100*remaining_items/total_items;if(remaining_items<10){a.find('.progressbar div:first').addClass('less-than-ten')}a.find('.progressbar').addClass('active progress-striped');setTimeout(function(){myanimate(a.find('.progressbar div:first'),b);a.find('.progressbar').removeClass('active progress-striped')},1000)}}(jQuery));function myanimate(a,b){var c=0;var d=parseInt(a.closest('.progressbar').css('width'));var e=Math.floor(100*parseInt(a.css('width'))/d);if(e>b){c=e}function frame(){if(e>b){c--}else{c++}a.css('width',c+'%');if(c==b||c<=0||c>=100)clearInterval(f)}var f=setInterval(frame,40)} jQuery.noConflict()(function($){$(document).ready(function(){$("#progress_bar").progressbar();var tag="ctdn-12-12".match(/\d+/g);var hour=14;var theDaysBox=$("#numdays");var theHoursBox=$("#numhours");var theMinsBox=$("#nummins");var theSecsBox=$("#numsecs");var d=new Date();var n=d.getDay();var date=1;var gg=0;var hh=0;var ii=0;var nsec=0-d.getSeconds();if(nsec<0){nsec=60-d.getSeconds();gg=1}var nmin=0-d.getMinutes()-gg;if(nmin<0){nmin=60-d.getMinutes()-gg;hh=1}var nhrs=14-d.getHours()-hh;if(nhrs<0){nhrs=38-d.getHours()-hh;ii=1}var ndat=date-1;if(ndat<0){var mmon=d.getMonth();ndat=30+date-d.getDate()-ii}theSecsBox.html(nsec);theMinsBox.html(nmin);theHoursBox.html(nhrs);theDaysBox.html(ndat);var refreshId=setInterval(function(){var e=theSecsBox.text();var a=theMinsBox.text();var c=theHoursBox.text();var b=theDaysBox.text();if(e==0&&a==0&&c==0&&b==0){}else{if(e==0&&a==0&&c==0){theDaysBox.html(b-1);theHoursBox.html("23");theMinsBox.html("59");theSecsBox.html("59")}else{if(e==0&&a==0){theHoursBox.html(c-1);theMinsBox.html("59");theSecsBox.html("59")}else{if(e==0){theMinsBox.html(a-1);theSecsBox.html("59")}else{theSecsBox.html(e-1)}}}}},1000);});});</script>
<div class="items-count" id="progress_bar"></div><div id="clock-ticker" class="clearfix"><div class="block"><span class="flip-top" id="numhours1">0</span><br><span class="label">Horas</span></div><div class="block"><span class="flip-top" id="nummins">23</span><br><span class="label">Minutos</span></div><div class="block"><span class="flip-top" id="numsecs">36</span><br><span class="label">Segundos</span></div>
</div>
Starting a B2B store is a big undertaking that requires careful planning and execution. W...
By JasonH Sep 23, 2024By investing 30 minutes of your time, you can unlock the potential for increased sales,...
By Jacqui Sep 11, 2024We appreciate the diverse ways you participate in and engage with the Shopify Communi...
By JasonH Sep 9, 2024