Horizontaal menu

BartNL
New Member
3 0 0

Hallo allemaal,

Mijn vriendin is momenteel bezig om een website te maken met Shopify. Ze werkt momenteel met het Ella 5.0.5 ready thema. Op vele voorbeelden komt een horizontaal menu voor. Echter heeft ze nu een menu met 3 streepjes linksboven waar je op kan drukken en deze vervolgens uitklapt.

We hebben ons allebei helemaal rot gezocht en alle mogelijke filmpjes en forums bekeken, maar nergens wordt duidelijk hoe we dit voor elkaar krijgen.

Overal filmpjes over het mega menu, etc. maar niet hoe we de basis krijgen van een navigatie menu in de header ipv de 3 streepjes als menu.

Iemand die begrijpt wat ik bedoel en hoe we dit aan moeten passen?

Alvast ontzettend bedankt voor de moeite en de hulp.

Met vriendelijke groet,

Bart

Replies 2 (2)
BartNL
New Member
3 0 0

Hello everyone,

I just see that this is the english part.. so excuse me for the Dutch post. I cannot change my first post so i will do it this way.

Currently, my girlfriend is working on a website on shopify. She is working with the Ella 5.0.5 Ready theme. On almost al the examples, there is a horizontal menu, but instead she is geting the menu on the top left with the three stripes. Like she is on the mobile version.

We have searched the whole internet and saw lots of movies on YouTube, but we did not find the answer. Every tutorial is starting with the fact that the menu is horizontal.

I hope someone understands what i mean and can help me with the solution.

Thank you in advance for all the help.

Kind regards,

Bart

BinalSavani
Shopify Partner
168 14 32

Hello @BartNL,

Hope you are doing well.

Can you please share your store URL? So that I can check the issue and get back to you with a solution.

Much appreciated!

Binal Savani | iDentixweb

- Was my reply helpful? Click Like to let me know!
- Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution!