FROM CACHE - nl_header

Aanmelden nieuwsbrief

FelenPastel
Bezoeker
1 0 0

Hallo,

Ik heb een vraag over het aanmelden voor de nieuwsbrief. Deze heb ik (standaard met Debut thema) in de footer staan. Echter krijg ik aanmeldingen via deze weg niet op mijn "accepteert marketing" klantenlijst. De enige manier waarop het nu lukt is wanneer iemand akkoord gaat met inschrijving op de nieuwsbrief bij het plaatsen van een bestelling. Heeft iemand een idee hoe ik de link in de voettekst ook kan laten werken?

Alvast bedankt!

Groet, Griselda

Felenpastel.com 

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @FelenPastel,

Maxime hier bij Shopify. 🙂

Zou het kunnen dat je misschien Dubbele aanmelding in voor abonnees hebt ingeschakeld? Je kunt dit nakijken via Instellingen > Notificaties

20-09-ufrto-noc8s

Als dit het niet is, zou je me een privébericht kunnen sturen om je myshopify.com-URL te bevestigen? Ik zal dan graag je account bekijken om te zien of ik nog wat meer inzicht kan krijgen. 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

LucyL
Bezoeker
1 0 0

Hi @Maxime 

Ik heb hetzelfde probleem. Aanmelden nieuwsbrief toegevoegd aan de footer maar krijg geen email adressen binnen. Heb dubbele opt-in niet aan staan. Ook al getest met dubbele opt-in wel actief maar dan krijg ik zelf geen dubbele opt-in mail binnen. Kun jij helpen?