FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Aanpassen abonnement

Aanpassen abonnement

Bieke
Bezoeker
1 0 0

Hoe kan ik mijn shop aanpassen naar een maandelijks abonnement in plaats van jaarlijks? Ik kan dit niet selecteren. 

Thnx voor de hulp alvast!

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hi @Bieke, welkom op de Shopify Community! Mijn naam is Lee, en ik wil je alvast ontzettend bedankt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je graag van een jaarlijks abonnement wilt overgaan tot een maandelijks abonnement, klopt dat?

Om je abonnement aan te passen van een jaarlijks naar maandelijks abonnement, zul je even contact met ons moeten opnemen via email. Je kan dit doen door via ons Shopify Helpcentrum in te loggen, en vervolgens ons een email te sturen met je vraag voor het veranderen van je abonnement. Wij zullen je dan vervolgens verder assisteren. 

Hou er rekening mee dat het ontzettend belangrijk is dat je inlogt in het Help centrum voordat je ons een email stuurt. Zo kunnen we je namelijk authenticeren, en weten we zeker dat we met de juiste persoon praten. Ook weten we dan voor welke winkel wij een aanpassing in het abonnement moeten aanbrengen. Doe je dat niet, dan kunnen we je ook niet helpen en zullen we je alsnog vragen om eerst even in te loggen en ons opnieuw een email te sturen. 

Voordat je je abonnement wilt omzetten, is het misschien wel handig om te weten welke voordelen er zitten aan een jaarlijks abonnement. Met een jaarlijks abonnement kan je:

Het moment dat je je jaarlijkse abonnement veranderd naar een maandelijks abonnement, dan heb je deze voordelen niet meer. Je kan er nog wel voor kiezen om voor een extra €17 per maand gebruik te maken van door vervoerders berekende verzendkosten. Je kan ons hierover dan een email sturen. Als je meer wilt lezen over de prijzen van onze abonnementen dan kan dat in ons prijzen overzicht. 

Ik hoop dat je nog een ontzettende fijne dag hebt! 🙂

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog