Liquid, JavaScript, thema's
Hoi ik had een vraag als ik een shopify abonnement aan wil schaffen dan zie ik twee
betaalmethodes weet iemand toevallig of dit ook via Ideal kan?
Hoi @Giofirststore welkom op de Shopify Community! Mijn naam is Lee, en ik begrijp dat je wilt weten of je ook je Shopify factuur kunt betalen via iDeal, klopt dat?
Momenteel is het alleen mogelijk om je Shopify factuur te betalen met een credit card of via PayPal. Je kan hier meer over lezen in ons 'Welke betaalmethoden worden geaccepteerd voor mijn Shopify factuur' helpcentrum artikel. Houdt er rekening mee dat je credit card moet voldoen aan een aantal voorwaarden voordat je deze kan gebruiken om je factuur mee te betalen. Je kan dit allemaal teruglezen in bovenstaande artikel. Wist je dat je ook je debit card kan toevoegen aan je PayPal account? Hoe je dit kunt doen kan je lezen in het PayPal artikel wat gaat over 'Betalen met uw debetkaart via PayPal'.
Nog hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag, @Giofirststore. Weet dat we dit altijd zeer waarderen. 🙂
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024