Liquid, JavaScript, thema's
Ik heb per ongeluk een jaarlijkse abonnement genomen ik wil dit veranderen naar maandelijks is dat nog mogelijk
Hallo @ErwinAmeh ,
Het is zeker mogelijk om je jaarlijkse abonnement te wijzigen naar een maandelijks abonnement. Hoewel je dit niet vanuit je Shopify beheercentrum kan doen, kan ons ondersteuningsteam je hier verder mee op weg helpen. Ik wil je daarom vragen om direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Geef aan over welke account dit gaat zodat we je kunnen authenticeren voor je account. Vervolgens staan wij voor je klaar om samen met jou je abonnement over te zetten naar maandelijkse facturatie.
Bekijk ook dit hulpdocument over 'Je abonnement wijzigen' voor nog meer informatie over dit onderwerp.
Met vriendelijke groet,
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024