FROM LOAD - nl_header

Advertentieaccount

ChristophOtten
Nieuw lid
1 0 0

Goedemiddag iedereen, 

Ik ben bezig met het maken van een advertentieaccount. 

Ik heb aan mijn eigen particuliere Facebook, een business Facebook aangemaakt en deze hieraan gekoppeld. 

In Shopify heb ik al een aantal zaken uitgevoerd die hiervoor benodigd zijn. Links onderin bij 'Verkoopkanalen' is Facebook inmiddels toegevoegd. Ik ben nu bij het 3de kopje 'Advertentieaccount'. Ik krijg daar direct een foutmelding die ik niet weg krijg. Het gaat om de volgende foutmelding: 'Je moet een beheerder zijn om betalingsgegevens aan dit Facebook-advertentieaccount toe te voegen'. Ik heb overal gezocht naar de oplossing, maar nergens kan ik het vinden. Als één van jullie dit eerder heeft meegemaakt en/of de oplossing heeft, dan hoor ik het heel graag!!

Groet, 

Christoph Otten 

1 ANTWOORD 1
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
447 52 38

Hoi @ChristophOtten,

Maxime hier bij Shopify ondersteuning, bedankt voor je bericht!

Het klinkt alsof het advertentieaccount dat je probeert te koppelen misschien niet eigendom is van de Facebook Business Manager die je hebt gekoppeld. We zullen dit graag voor je onderzoeken, door je te vragen om screenshots te sturen van de business manager, en wellicht nog aanvullende informatie. 

Ik ben er de komende dagen niet, en omdat deze kwestie account-specifiek is, is het beter om dit privé via e-mail te bespreken. Mag ik je daarom vragen om Direct contact op te nemen met onze ondersteuning via e-mail? Zo kunnen we je zo goed en snel mogelijk beantwoorden. Je kunt je bericht kopiëren/plakken, of de link naar dit gesprek opnemen in je mail, zodat je je bericht niet hoeft te herhalen. 

Alvast bedankt!

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog