FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: afbeeldingen niet meer zichtbaar

afbeeldingen niet meer zichtbaar

maarten4
Bezoeker
2 0 0

Hallo,

nadat ik voor het eerst iets wilde aanpassen bij het coderen ging het mis, ik plakte 3 regels codes en verwijderde de 3 daarna weer, want het lukte niet. Sindsdien laden er geen banners, productafbeeldingen etc meer in mijn shop. Hoe kan ik dit oplossen?

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hi @maarten4

Mijn naam is Lee, en ik heet je graag welkom op de Nederlandse Community! Ik help je graag met je vraag.

Het klinkt alsof je mogelijk wat gebroken hebt binnen je thema codering. Wat je in dit geval kunt doen is of een nieuwe versie van je huidige thema downloaden of je codering terugdraaien. Je kan makkelijk teruggaan naar een oudere versie van je thema als je een foutje hebt gemaakt. Dit zal je codering terugbrengen naar het moment voor je de wijzigingen hebt aangebracht. Mocht je gebruik maken van een gratis Shopify thema, dan kun je er ook voor kiezen om je thema gewoon opnieuw vanuit de Shopify Theme Store downloaden. Hetzelfde geldt wanneer je een thema hebt gekocht via onze Shopify Theme Store. Je kunt een "nieuwe" versie van het thema downloaden, en deze vervolgens weer instellen. Het enige is wel dat je vervolgens alle foto's en secties opnieuw moet instellen. In principe zijn de enige thema-instellingen die standaard worden overgenomen van je orginele thema de navigatie (menu) en je producten (inclusief collecties). Ook zullen blogs die je hebt geschreven, pagina's die je hebt aangemaakt en juridische pagina's die je hebt gecreëerd worden behouden.

In kort; alle instellingen die je binnen je Shopify-beheercentrum heeft gemaakt (dus niet de aanpassingen in de Themabewerker van je huidige thema) zullen ook beschikbaar zijn in je nieuwe thema. Alle andere thema-specifieke aanpassingen zullen opnieuw moeten worden ingesteld.

Wanneer je binnen je thema code aanpassingen aanbrengt raden we altijd aan om een duplicaat van je thema te maken voordat je wijzigingen binnen je codering aanbrengt. Wanneer je een duplicaat van je thema aanmaakt heb je in feite een back-up van je thema aangemaakt. Mocht je dus een fout binnen je codering aanbrengen en je thema per ongeluk breken, dan heb je altijd je back-up nog en kan je deze weer instellen als je actieve thema. Dit zorgt ervoor dat je niet opnieuw je winkel moet opbouwen. 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog