FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Afgebroken betalingen - Foutmeldingen

Afgebroken betalingen - Foutmeldingen

Marije
Bezoeker
3 0 0

Beste Shopify

Ik heb sinds kort meer afgebroken betalingen. Ik zie dat er ook veel mis gaat bij de checkout omdat mensen 2 keer een huisadres invullen. De checkout is ook een beetje onduidelijk:

https://www.comfysets.com/ 

Ik zou graag een checkout willen dat mensen eerst hun postcode en huisnummer moeten invullen en dat er dan automatisch het juiste adres staat. Hoe kan ik dit in mijn shop veranderen?

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Marije,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Adresvalidatie

Om te beginnen zijn er enkele manieren om de checkout aan te passen, en je kunt dit doen via Instellingen > Checkout:

21-03-zeqnw-w2j91

21-03-8o29t-p0hnr

Er is verder geen ingebouwde functie waarmee je dit kunt aanpassen, maar ik heb wel een app gevonden die een mogelijke oplossing biedt: Shipping Address Validator. Hiermee moeten klanten hun adres valideren voordat ze een bestelling kunnen plaatsen. Ik heb het geprobeerd in de demo, en het ziet er goed uit!

Afgebroken betalingen verminderen

Ik heb hier ook nog enkele manieren om afgebroken betalingen te verminderen, zoals het Automatisch toepassen van een korting op de e-mails die je stuurt voor afgebroken bestellingen. Je kunt ook Dit artikel uit onze blog bekijken voor voorbeelden van deze e-mails met mooie inhoud.

Je kunt verder ook zien of een app zoals Exit Intent Popup by OptiMonk of Recapture Abandoned Carts invloed heeft op je afgebroken betalingen.

Ik hoop dat dit helpt!

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog