Liquid, JavaScript, thema's
Ik krijg telkens een fout melding als mijn leverancier wil koppelen aan mijn shop. De foutmelding geeft aan dat de shopify API applicatie niet gevonden kon worden.....waar moet ik zijn om dit aan te passen?
Hallo @Gwen2193,
Welkom bij de community en hartelijk dank voor je vraag! Het is zeker handig om je leverancier direct te koppelen aan je Shopify account zodat je live voorraad kan bijhouden. Als de koppeling niet werkt zoals verwacht kun je het beste aankloppen bij de leverancier die de koppeling ontwikkeld heeft. Je kunt bij hen navragen hoe hun andere klanten hun koppeling aan Shopify verbinden. Ik had overigens nog wel een aantal vragen om je set up met je leverancier beter te kunnen begrijpen.
Voor meer informatie over privé apps kun je ons helpdocument raadplegen over Gepersonaliseerde apps.
Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024