Liquid, JavaScript, thema's
Dag,
Ik krijg op me nieuwe website automatische kortingen te zien:
Terwijl ik bij de productpagina geen korting heb:
En ook geen kortingen heb geselecteerd:
Kan iemand mij hierbij ondersteunen?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hoi @MiranoV,
Maxime hier van Shopify!
Mag ik vragen of je binnen het product zelf misschien naast de prijs ook de "prijsvergelijking" hebt ingevoerd? Dit is meestal de reden voor dit soort weergave van prijzen.
Zou ik je anders kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Met toegang tot je winkel kan ik een kijkje nemen naar je instellingen om te zien hoe deze vergelijkingsprijs naar voren komt. 🙂
Groet, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hoi @MiranoV,
Maxime hier van Shopify!
Mag ik vragen of je binnen het product zelf misschien naast de prijs ook de "prijsvergelijking" hebt ingevoerd? Dit is meestal de reden voor dit soort weergave van prijzen.
Zou ik je anders kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Met toegang tot je winkel kan ik een kijkje nemen naar je instellingen om te zien hoe deze vergelijkingsprijs naar voren komt. 🙂
Groet, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024