FROM CACHE - nl_header

Bancontact ineens niet meer beschikbaar

Bancontact ineens niet meer beschikbaar

Zentao
Bezoeker
2 0 0

Hi, ik heb ongeveer een maand geleden een Shopify website gemaakt.  Alles werkte perfect.  Nu is sinds 22/8 mijn bancontact niet meer beschikbaar, heel lastig als je uw lancering op 28/8 had.

Ik heb de support aangesproken en ik sta in de wachtrij om te helpen.  We zijn nu een week verder en nog steeds geen hulp... is dit normaal dat dat zolang duurt? Want dit is echt wel cruciaal. Mijn achterliggende gegevens zijn juist en het heeft gewerkt.  Staat ook niet bij waarom het is uitgeschakeld, enkel contacteer support. Nog iemand dit voorgehad?

2 ANTWOORDEN 2

Arno
Shopify Staff
181 56 21

Hallo @Zentao,

Hartelijk dank voor uw vraag in onze Community. Het kan zeker zijn dat als ons Shopify Payments Team erg druk is het langer kan duren voordat je een antwoord ontvangt van dit team met betrekking tot de status van Bancontact op je winkel.

Terwijl je wacht kan ik je aanraden om Bancontact via bijvoorbeeld Mollie in te schakelen. Check dit helpdocument van Mollie om te zien hoe je dit kunt doen: Shopify: Mollie App installation. Voor meer informatie over alternatieve betalingsproviders check ons helpdocument over Externe betalingsproviders.

Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Zentao
Bezoeker
2 0 0
Hoi,

Ik heb deze tip idd ook gisteren gekregen van de support. Had dit liever
een week geleden gekregen 🙂
Ik hoop dat het snel terug in orde is want ik wil bancontact bij shopify
payments.

Alvast bedankt.