Liquid, JavaScript, thema's
Hoi hoi,
mijn naam is Bob en ik moet m’n bedrijfsgegevens en ID toevoegen en indienen. De documenten inladen lukt maar vervolgens gebeurt er niks als ik op de “indienen” knop druk. Die knop doet niks waardoor ik nogsteeds geen betalingen kan ontvangen en klanten dus niks kunnen doen.
wat kan ik doen om dit op te lossen en weer betalingen te ontvangen. Alles gaat goed maar als ik op “indienen” klik doet hij niks.
alvast hartelijke dank
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hartelijk dank voor jullie vragen. We hebben eerder deze week een storing gehad met het instellen van Shopify Payments voor nieuwe gebruikers. Mocht dit voor jullie aan de orde zijn dan wil ik jullie graag mededelen dat dit inmiddels is opgelost.
Mochten jullie niet nieuwe gebruikers zijn en het gaat in dit geval over het uploaden van persoonlijke gegevens om bepaalde gegevens in een al-ingestelde Shopify Payments account te verifiëren, dan is dit zeker iets waar we naar willen kijken voor jullie. Om dit zo goed mogelijk voor jullie te doen wil ik jullie graag verzoeken om contact met onze ondersteuningsteam op te nemen zodat we een kijkje kunnen nemen in jullie accounts. Vervolgens helpen we jullie graag verder!
Ik deel graag het 'Shopify Payments voor Nederland' hulpdocument en het 'Shopify Payments voor België' hulpdocument met jullie, waar jullie meer kunnen lezen over de geaccepteerde document-types voor Shopify Payments verificatie-doeleinden.
Alvast bedankt voor de moeite!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
al opgelost? zit met hetzelfde probleem
nee nog niks opgelost 😞
ik heb helaas dezelfde, issue. ondertussen al een oplossing?
Geslaagd.
Hartelijk dank voor jullie vragen. We hebben eerder deze week een storing gehad met het instellen van Shopify Payments voor nieuwe gebruikers. Mocht dit voor jullie aan de orde zijn dan wil ik jullie graag mededelen dat dit inmiddels is opgelost.
Mochten jullie niet nieuwe gebruikers zijn en het gaat in dit geval over het uploaden van persoonlijke gegevens om bepaalde gegevens in een al-ingestelde Shopify Payments account te verifiëren, dan is dit zeker iets waar we naar willen kijken voor jullie. Om dit zo goed mogelijk voor jullie te doen wil ik jullie graag verzoeken om contact met onze ondersteuningsteam op te nemen zodat we een kijkje kunnen nemen in jullie accounts. Vervolgens helpen we jullie graag verder!
Ik deel graag het 'Shopify Payments voor Nederland' hulpdocument en het 'Shopify Payments voor België' hulpdocument met jullie, waar jullie meer kunnen lezen over de geaccepteerde document-types voor Shopify Payments verificatie-doeleinden.
Alvast bedankt voor de moeite!
@Jay ik heb volgens mij te maken met dezelfde fout. Bij Betalingen / Bedrijfsgegevens indienen. Ik krijg een rode balk met de tekst: Er zijn fouten met het account: - Postcode is ongeldig. Hoe kan ik dit oplossen? Mijn postcode bestaat, en hij is op de correcte manier gespeld. Ik hoor het graag.
Hey @CozyVida!
Hartelijk dank voor je vraag binnen dit onderwerp. In dit geval is het voor jou ook het beste om even rechtstreeks contact op te nemen met support zodat we hier wat beter naar kunnen kijken voor je. Je kunt via deze link een bericht achterlaten of een live chat beginnen en dan onderzoeken we dit graag samen met je verder. 🙂
Groetjes,
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024