FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Bestaande barcodes toevoegen aan producten

Bestaande barcodes toevoegen aan producten

SharonBoucquez
Toerist
8 0 1

Hallo,

Ik ben net gestart met Shopify Retail (POS) en ter voorbereiding van mijn nieuwe winkel heb ik al reeds producten toegevoegd die ik heb besteld (producten in een excel bestand toegevoegd en daarna geïmporteerd in Shopify + hiervan steeds inkooporders gemaakt om bij levering te selecteren wat ik heb ontvangen en wat (nog) niet).

Nu merk ik dat mijn eerste geleverde producten al voorzien zijn van een barcode door de leverancier. Is er een (graag snelle) manier om die meteen toe te wijzen aan de producten bij ontvangst? Of investeer ik best in mijn eigen barcode labelprinter en maak ik ze zelf? Ook hiervoor vraag ik raad om dit op een zo snelle mogelijke manier te doen, want het gaat over veel variabelen per product (lingerie), en veel producten om te starten.

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @SharonBoucquez,

Het is mogelijk om automatisch barcodes toe te voegen aan een product door de ingebouwde barcode scanner te gebruiken van de mobiele app van Shopify. Je kunt de volgende stappen volgen om dit te doen nadat je bent ingelogd op je Shopify account op de mobiele app van Shopify.

1. Ga in de Shopify-app naar Producten.
  2. Tik op Voorraadscanner.
  3. Optioneel: selecteer je voorraadlocatie.
  4. Scan de barcode van je product.
  5. Tik op Toevoegen aan bestaand product.
  6. Selecteer een product waaraan je de nieuwe barcode wilt toewijzen.
  7. Als je product al een barcode heeft, tik je op Barcode vervangen.
  8. Tik op Opslaan en daarna op Opslaan.

Check ook ons helpdocument over Je voorraad scannen met de mobiele app van Shopify voor nog meer informatie en instructies om te zien wat je kan doen met de mobiele voorraadscanner.

Ik wil je heel veel succes wensen met het opzetten van je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog