FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Betaalrekening aanpassen

OnlineFuBizz
Nieuw lid
10 0 0

Is het mogelijk om als je shop op "Pause en Build" staat de Betaalrekening aan te passen? Of moet je eerst een ander abonnement nemen?

 

Thx!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
149 49 17

Geslaagd.

Hallo @OnlineFuBizz

Welkom in de Nederlandse Community en hartelijk dank voor je vraag!

Bedoel je met het aanpassen van je betaalrekening de betaalrekening die je hebt ingevuld op je Shopify Payments account? Deze kan je inderdaad zonder problemen aanpassen, ook als je winkel op een Pause en Build abonnement zit. Volg hierbij de instructies in dit hulpdocument over 'Bankrekeninggegevens wijzigen'.

Er zijn een aantal dingen die niet mogelijk zijn op een Pause en Build abonnementTerwijl je winkel is gepauzeerd, kun je bijvoorbeeld geen gebruik maken van de checkout in je onlinewinkel, Point Of Sales (POS), kortingen, herstel van afgebroken checkouts, cadeaubonnen of integraties van derden, zoals Facebook of Google, om je producten te publiceren. Je kunt facturen voor conceptbestellingen verzenden, maar de klant kan het checkout-proces niet voltooien en conceptbestellingen kunnen niet worden omgezet naar een daadwerkelijke bestelling. Hiervoor zal je dan weer een standaard Shopify abonnement dienen te kiezen.

 

Bekijk hier de verschillende Shopify abonnementen en hier kan je de kenmerken en de verschillen tussen alle abonnementen terugzien.

Mocht ik je vraag verkeerd hebben begrepen laat dit dan gerust aan me weten! Ik wil je veel succes wensen met het bouwen van je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10

Arno
Shopify Staff
149 49 17

Geslaagd.

Hallo @OnlineFuBizz

Welkom in de Nederlandse Community en hartelijk dank voor je vraag!

Bedoel je met het aanpassen van je betaalrekening de betaalrekening die je hebt ingevuld op je Shopify Payments account? Deze kan je inderdaad zonder problemen aanpassen, ook als je winkel op een Pause en Build abonnement zit. Volg hierbij de instructies in dit hulpdocument over 'Bankrekeninggegevens wijzigen'.

Er zijn een aantal dingen die niet mogelijk zijn op een Pause en Build abonnementTerwijl je winkel is gepauzeerd, kun je bijvoorbeeld geen gebruik maken van de checkout in je onlinewinkel, Point Of Sales (POS), kortingen, herstel van afgebroken checkouts, cadeaubonnen of integraties van derden, zoals Facebook of Google, om je producten te publiceren. Je kunt facturen voor conceptbestellingen verzenden, maar de klant kan het checkout-proces niet voltooien en conceptbestellingen kunnen niet worden omgezet naar een daadwerkelijke bestelling. Hiervoor zal je dan weer een standaard Shopify abonnement dienen te kiezen.

 

Bekijk hier de verschillende Shopify abonnementen en hier kan je de kenmerken en de verschillen tussen alle abonnementen terugzien.

Mocht ik je vraag verkeerd hebben begrepen laat dit dan gerust aan me weten! Ik wil je veel succes wensen met het bouwen van je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

OnlineFuBizz
Nieuw lid
10 0 0

Dank Arno!

OnlineFuBizz
Nieuw lid
10 0 0

Goedemiddag Arno,

 

Als ik de volgende stappen doorloop:

 

  1. Ga in het Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Betalingen.
  1. Klik in het gedeelte Shopify Payments op Beheren.
  2. Klik onder Uitbetalingsaccount in het gedeelte Uitbetalingsgegevens op Bankrekening wijzigen.
  3. Voer je accountgegevens in en klik op Opslaan.

Dan kan ik bij stap 1 al niet op "Beheren" klikken. Deze staat bij mij op grijs. Hoe kan dat?

 

OnlineFuBizz
Nieuw lid
10 0 0

Arno, we zijn er achter de webshop nog niet volledig is overgedragen waardoor ik niet alle opties kan uitvoeren.

 

Hoe krijg ik het, samen met de vorige eigenaar, voor elkaar om het eigendom volledig naar mij over te dragen?

Arno
Shopify Staff
149 49 17

Hallo @OnlineFuBizz ,

 

Dank voor je vervolgvraag hier! Het overdragen van het eigendom van een winkel is niet al te ingewikkeld. Je volgt de stappen in dit hulpdocument over ''Eigendom van winkel overdragen'' om dit te bereiken. Ik zal de stappen hieronder kort samenvatten.

 

  1. De account eigenaar logt in op de Shopify account en klikt op Instellingen > Gebruikers en Machtigingen
  2. Klik vervolgens op Eigendom overdragen bij de naam van de account eigenaar.
    eigendomoverdragen.png

    Dit is een voorbeeld uit mijn testwinkel waar je kan zien dat je kan klikken op Eigendom overdragen

  3. Hier vult de account eigenaar jouw e-mailadres en naam in.
  4. Ten slotte vult de account eigenaar hun wachtwoord in en klikt op Winkel eigendom overdragen om het overdragen van eigendom van de account te voltooien.

Vervolgens ontvang je een e-mail waar je kan bevestigen dat jij de nieuwe eigenaar van deze account bent. Mocht je nog vragen hebben laat dit dan gerust aan ons weten.

 

Met vriendelijke groet,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

OnlineFuBizz
Nieuw lid
10 0 0

Hallo Arno,

 

Als ik het goed begrijp van de verkoper heeft hij deze stappen doorlopen, maar kan ik nog steeds niet het rekeningnummer aanpassen door bv. op Beheren te klikken bij betalingen omdat deze op grijs staat. Wel heeft hij mij toegevoegd als medewerker om hem vervolgens over te zetten.

 

Wat gaat er hier niet goed?

OnlineFuBizz
Nieuw lid
10 0 0

Ik ben nu als medewerker toegevoegd. Daarna heeft hij het eigendom overgedragen.

 

Is het misschien zo dat ik geen medewerker moet zijn en hij het wederom moet overdragen?

Arno
Shopify Staff
149 49 17

Hallo @OnlineFuBizz ,

 

Als het goed is zou dit gewoon moeten werken als het eigendom is overgedragen naar een andere medewerker. Omdat deze vraag specifiek over jouw account gaat is het lastig deze vraag te beantwoorden op onze Community. Vanwege Veiligheids- en Privacy redenen heb ik namelijk geen toegang tot de account vanuit de Community.

 

Ik wil je daarom in dit geval aanraden om direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Geef bij het inloggen aan om welke account dit gaat zodat ons team je automatisch kan authenticeren. Ons ondersteuningsteam staat vervolgens voor je klaar om deze zaak samen met jou te onderzoeken!

 

Met vriendelijke groet,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

OnlineFuBizz
Nieuw lid
10 0 0

Hoi Arno, dank voor je bericht en het meedenken.

 

als ik op je link klik en de vragen beantwoord kom ik iedere keer in dezelfde loop terecht van vragen. Kortom voor mij staat het antwoord er niet tussen.

 

Waar kan ik direct met een medewerker in contact komen ipv een loop vragenlijst? Dit kost mij dagelijks geld en ik wil graag verder.

Arno
Shopify Staff
149 49 17

Hallo @OnlineFuBizz,

 

Om direct met een medewerker in contact te komen volg je de volgende stappen na het klikken op deze link. Zie de screenshots hieronder:

 

1. Selecteer je winkel
selecteer winkel.png

 

2. Klik op een onderwerp uit de lijst

selecteer een onderwerp.png

3. Vervolgens selecteer je 'Stuur ons een e-mail'
Stuur ons een e-mail.png

 

Zodra we via de bovenstaande methode je e-mail ontvangen kunnen we bevestigen over welke Shopify winkel je vraag gaat en kunnen we je tegelijkertijd automatisch als account eigenaar van de Shopify winkel authenticeren.

Mochten de bovenstaande stappen nog steeds resulteren in een loop van de vragenlijst dan raad ik je aan om je browser cache te verwijderen en het opnieuw te proberen.

Met vriendelijke groet,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog