FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Betalen

Betalen

NikDam
Bezoeker
1 0 0

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb voor het eerst een product toegevoegd aan mijn webshop. Om te controleren of de betaling goed werkt, heeft een kennis van mij dit product gekocht en het bedrag overgemaakt via de ING-bankrekening met de betaalprovider iDEAL.
Het bedrag is echter niet op mijn zakelijke rekening bijgeschreven, of in ieder geval heb ik het niet teruggevonden op mijn zakelijke bankrekening.
Ik heb het bedrag teruggestort, maar dit is nog niet terugbetaald.

Volgens mijn informatie wordt het bedrag eerst overgemaakt naar de bankrekening van Shopify voor autorisatie, vastlegging en opheldering, en daarna naar mijn zakelijke rekening. Klopt dit?

Hoe lang duurt het (betaalperiode) voordat de betaling op mijn zakelijke rekening wordt bijgeschreven?
Mijn account is beveiligd met tweestapsverificatie
Kan ik in deze periode orders verwerken en doorgeven aan de leverancier, en hen betalen? Ik ga samenwerken met een Nederlandse leverancier (VidaXL) en wil ervoor zorgen dat de producten zo snel mogelijk geleverd worden.

Wat kan ik doen als de klant het product ontvangt, maar ik de betaling nog niet heb ontvangen?

Alvast bedankt voor de informatie.

Met vriendelijke groet,

0 ANTWOORDEN 0