FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

betalingsmethode recurrente betalingen

betalingsmethode recurrente betalingen

bonzo
Bezoeker
1 0 2

Hallo, 

sinds een paar weken is mijn website af maar kan ik niet online gaan omwille van betalingsmethodes perikelen.

Ik wens abonnementen aan te bieden (dus recurrente betalingen) met als betalingswijze bancontact en ideal. 

Ik gebruik een third application voor het beheer van de abonnementen.

Met Mollie is het nodige gedaan geweest. Bancontact, Ideal en Sepa incasso zijn goedgekeurd geweest. 

Nu blijkt dat Shopify sepa incasso niet aanvaard . Ik zie deze ook niet in de  betaalmethodenlijst staan op het shopify dashboard, alleen sepa bank transfer wat geen automatische incasso is . 

Wat is de oplossing want website moest al lang online staan en iedereen wijst naar een ander. 

Ik lees op jullie support dat shopify payments de enige oplossing is maar verder wordt geen uitleg gegeven over hoe dit dan concreet in zijn werk gaat . Ik lees ook dat lokale betalingsmethoden zoals ideal en bancontact via deze niet aanvaard worden, wat me weeral nie verder brengt. 

Het alternatief jullie voorstellen is gocardless maar deze vind ik ook niet terug in de lijst van jullie betalingsmethoden. Twee, hier worden ook extra kosten in rekening gebracht wat dan al de vierde partij zou zijn die langs de kassa passeert nl : Shopify payments fee, recurpay fee, mollie fee and gocardless fee. 

Kan dit bevestigd worden ? 

Is dit de enige optie of zijn er andere alternatieven ?

Danku

2 ANTWOORDEN 2

Channeltrader
Bezoeker
1 0 1

Ik heb hetzelfde probleem, indien je dit hebt opgelost kan je mij een mail sturen: channeltrader@outlook.com

vegoc
Bezoeker
1 0 0

Als je een Stripe-account hebt, is dit een Stripe-aangedreven externe afrekenoplossing die werkt, ongeacht de locatie van je Shopify-winkel.

Videovoorbeeldlijst: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYcyegf4ttmGdfkCKK0QdRnMu9yUycbJb

Met deze oplossing kun je betalingen en abonnementen accepteren met iDEAL, Bancontact en veel betaalmethoden die worden ondersteund door je Stripe-account.