FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Bevestigingsmail nieuwsbrief Shopify

Bevestigingsmail nieuwsbrief Shopify

HubHa
Bezoeker
2 0 0

Hallo,

Ik maak gebruik van de standaard nieuwsbrief aanmelding van Shopify helemaal onderaan in mijn webshop. 

Na aanmelding ontvangt de klant een standaard bevestiging vanuit Shopify. Deze is echter o.b.v. 'je'/'jij' en ik wil dit veranderen in 'U'. Hetzelfde geldt voor de afmeldingsmail indien een klant de nieuwsbrief opzegt. Ik kan dit echter nergens in Shopify wijzigen, bijvoorbeeld ook niet onder 'Meldingen' in het menu 'Instellingen'. 

Weet iemand waar ik de tekst wel aan kan passen?

Bij voorbaat dank!

3 ANTWOORDEN 3

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @HubHa,

Het aanpassen van tekst die tevoorschijn komt nadat een klant zich inschrijft voor de nieuwsbrief kunt u doen onder de sectie Content van standaardthema bewerken. Zie onderstaande afbeelding uit mijn testwinkel waar u dit kunt doen:

Dit is waar u de tekst van uw thema kunt aanpassen.

U kunt hier zoeken naar ''Newsletter'' om de tekst voor het inschrijven van de nieuwsbrief aan te passen.  Bekijk dit helpdocument over 'De tekst in thema's aanpassen' voor nog meer informatie hierover.

Mocht dit niet het antwoord op uw vraag zijn en u deze mailtjes versturen via Shopify Email, dan kunt u in dit helpdocument over 'Maak een e-mailmarketingcampagne met Shopify Email' meer lezen over hoe u geautomatiseerde mailtjes via deze app kunt aanpassen. Mocht u geen Shopify Email gebruiken laat ons dan weten welke app u gebruikt en stuur hierbij een screenshot van de tekst die u wilt aanpassen. Dit stelt ons in staat u nog beter van dienst te staan.

Ik wil u veel succes wensen met uw onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

HubHa
Bezoeker
2 0 0

Hoi Arno,

Hartelijk dank voor je bericht. Helaas kan ik het probleem hier nog niet mee oplossen. Het gaat om de mails die Shopify standaard stuurt nadat iemand zich via onze website heeft aangemeld voor de newsletter.  Zie onderstaande printscreen. De tekst in de mail zelf heb ik aangepast. Maar de tekst van het onderwerp veld kan ik niet aanpassen. 1. Printscreen Mail.png

Zie onderdeel newsletter in de bewerken sectie van het thema:

2. Printscreen te wijzigen newsletter.png

Ik kan daar alleen de bedank e-mail aanpassen. Maar ik kan niet het onderwerp veld van de mail aanpassen waarin om bevestiging wordt gevraagd dat men de newsletter wil ontvangen. Dit zijn dus geen marketing mails, maar de standaard Shopify mails.

Zou je me hier mee kunnen helpen?

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @HubHa,

Hartelijk dank voor de screenshot. Ik begrijp dat je dus de onderwerpregel van je e-mail wilt aanpassen? Dit kun je doen in de e-mail editor van je marketing automatisering. Voor het gemak heb ik onderstaande schermopname gemaakt in mijn testwinkel die aantoont hoe je dit kunt doen:

Bekijk ook dit helpdocument over 'Marketing automatisering bewerken' voor nog meer informatie. Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog