FROM LOAD - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

bezorgdatum aan winkelwagen toevoegen

bezorgdatum aan winkelwagen toevoegen

Justin32123
Bezoeker
2 1 2

Goede avond,

ik ben op dit moment een webshop aan het maken op het CRAFT thema van Shopify.

Het wordt een website waarbij mijn Nederlandse leverancier de materialen zal bezorgen bij de klant (dropshippen).

Nu wil ik in de winkelwagen de klant een bezorgdatum laten kiezen. na wat zoekwerk blijkt dat dit via onderstaande uitleg moet lukken: https://help.shopify.com/nl/manual/online-store/themes/themes-by-shopify/vintage-themes/customizing-...

de stappen ''Voeg jQuery toe aan je theme.liquid'' &  ''Maak een fragment aan over de leveringsdatum'' is mij inmiddels wel gelukt. Echter als ik begin aan de 3e stap ''Voeg het fragment toe aan de winkelwagenpagina'' gaat het helaas mis. ik kan nergens het kopje ''cart-template.liquid'' of ''cart.liquid'' vinden.

Iemand hier ervaring mee en mij hiermee kan helpen?

0 ANTWOORDEN 0