FROM CACHE - nl_header

bij checkout extra koop optie

mysticjewelry
Bezoeker
1 0 0

Hallo,

 

Ik zou graag bij de checkout een extra optie willen voor klanten dat zij kunnen kiezen om er een cadeaudoosje bij te doen van 2,-. En als hun bestelling boven een bepaald bedrag is dat deze optie dan gratis is.

Is dit mogelijk? 🙂

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Hey @mysticjewelry!

 

Ik begrijp dat je graag een optie wilt toevoegen waarmee uw klanten extra kunnen betalen voor een cadeaudoosje, of deze gratis ontvangen wanneer ze een bepaald bedrag betalen. 

 

Je kunt dit het beste voor elkaar krijgen met behulp van enkele apps. Voor je eerste optie (de optie om extra te betalen voor een cadeaudoosje) kun je dit het beste via een 'Upsell app' voor elkaar krijgen. Voor je tweede optie kun je dit het beste met een 'Gratis cadeau app' voor elkaar krijgen. Wellicht bestaat er ook een app die beide opties beschikbaar stelt, dus je kunt hier altijd voor zoeken in de Shopify App Store

 

Voor het gemak heb ik zelf even een kijkje voor je genomen en heb ik de volgende apps gevonden waar je eventueel interesse in zult hebben:

Upsell apps:

Gratis cadeau apps:

Nogmaals lijkt het er op dat er mogelijk wat apps zijn die beide opties beschikbaar stellen, dus ik raad je zeker aan om ook zelf een kijkje te nemen op de Shopify App Store zodat je er zeker van kunt zijn dat je de juiste app voor je webwinkel kiest! 

 

Mocht je verder aanvullende vragen hebben, aarzel niet om deze op te nemen binnen dit onderwerp. Je kunt ook altijd direct contact opnemen met Shopify, en dan helpen mijn collega's en ik je graag via e-mail verder! 🙂 

 

Groeten, 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog