FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Brooklyn Theme - Slideshow

Brooklyn Theme - Slideshow

PanacheS
Nieuw lid
10 0 0

Hallo,

Ik heb 3 foto's in mijn brooklyn theme slideshow welke automatisch moeten switchen elke 3s.

In de pagina bouwer werkt dit perfect maar als ik gewoon de website bezoek komt de 3de foto niet automatisch tevoorschijn. 

Als je doorklikt komt de foto wel zonder probleem tevoorschijn. 

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? 

Mvg,

David

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @PanacheS,

Maxime hier bij Shopify.

Heb je dit intussen al kunnen oplossen?

Als het probleem nog steeds gaande is, raad ik aan om eerst je cookies & cache op te schonen en de webshop nogmaals te bekijken. Komt de afbeelding nog steeds niet naar voren, is het een goed idee om je thema bij te werken, en de afbeelding in kwestie te vervangen met een nieuw bestand (een nieuwe versie van dezelfde afbeelding is goed).

Als het probleem zich daarna nog steeds voordoet, zullen we dit graag voor je onderzoeken. Zou je dan je myshopify.com-URL voor mij kunnen bevestigen? Zo kan ik je direct een mail sturen om het gesprek te beginnen. 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog