Liquid, JavaScript, thema's
Hallo,
Ik heb 3 foto's in mijn brooklyn theme slideshow welke automatisch moeten switchen elke 3s.
In de pagina bouwer werkt dit perfect maar als ik gewoon de website bezoek komt de 3de foto niet automatisch tevoorschijn.
Als je doorklikt komt de foto wel zonder probleem tevoorschijn.
Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
Mvg,
David
Hoi @PanacheS,
Maxime hier bij Shopify.
Heb je dit intussen al kunnen oplossen?
Als het probleem nog steeds gaande is, raad ik aan om eerst je cookies & cache op te schonen en de webshop nogmaals te bekijken. Komt de afbeelding nog steeds niet naar voren, is het een goed idee om je thema bij te werken, en de afbeelding in kwestie te vervangen met een nieuw bestand (een nieuwe versie van dezelfde afbeelding is goed).
Als het probleem zich daarna nog steeds voordoet, zullen we dit graag voor je onderzoeken. Zou je dan je myshopify.com-URL voor mij kunnen bevestigen? Zo kan ik je direct een mail sturen om het gesprek te beginnen.
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024