FROM CACHE - nl_header

Browser tab text: how to change

LaitdeSoja
Toerist
12 0 2

The title of the browser tab for every product that you click on is called: Lait de Coco | Lait de Soja

 

We have not been able to change these settings and ideally we want the name to state the name of the product that they are on. Do you perhaps know how to fix this?

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
207 105 21

Hey @LaitdeSoja!

Jay hier van Shopify. Ik beantwoord je vraag even in het Nederlands aangezien je je vraag in de Nederlandse Community Forums hebt gesteld. 

Als ik het goed begrijp wil je graag de tekst in de URL-balk van je productpagina's aanpassen, klopt dit? Dit zou zeker mogelijk moeten zijn. Het begin van URL's op verschillende pagina's staat vast en kan niet worden bewerkt, echter je kunt wel het laatste gedeelte van een URL bewerken. Ik leg het graag even voor je uit via de volgende stappen:

1. Ga vanuit je Shopify-account naar Producten en klik op het product waar je de URL van wilt bewerken.
2. Navigeer nu naar de Vermelding zoekmachine sectie en klik op Bewerken.
3. Hier kun je nu de Paginatitel en de Metabeschrijving bewerken. Deze worden weergegeven op zoekbronnen zoals bijvoorbeeld Google.
4. In de URL-handle sectie zul je de URL van het betreffende productpagina zien staan. Je zult hier zien dat het begin van de URL niet kan worden bewerkt. Dit ziet er ongeveer als volgt uit: https://[domeinnaam]/products/. Alles na deze sectie zal je moeten kunnen aanpassen (zie onderstaande afbeelding van mijn testwinkel waar ik 'test' als tekst heb toegevoegd):

5. Zodra je blij bent met de aanpassingen kun je op Opslaan drukken om de aanpassingen te bewaren. 

 

Lees meer over het bewerken van zoekmachine resultaten voor producten in het 'Producten toevoegen en bijwerken' hulpdocument. 

 

Als dit niet het antwoord is waarnaar je zocht - of als ik je vraag niet helemaal goed hebt begrepen - zou je dan zo vriendelijk willen zijn om een voorbeeld op te nemen in een reactie? Als je ook wat extra toelichting zou kunnen opnemen in je reactie dan zal dit ook heel behulpzaam zijn.

Groetjes!

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog