FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Btw nog steeds zichtbaar in checkout

Btw nog steeds zichtbaar in checkout

LS94
Bezoeker
1 0 0

Hoi, 

In het winkelmandje van mijn shop kan de klant zijn/haar btw/tax nummer invullen. Deze wordt dan automatisch goedgekeurd en zou de klant dus een btw/tax vrije betaling moeten doen. Als je dan naar de checkout gaat staat dan staat de btw / tax er nog steeds bij... Ik heb nu echt van alles geprobeerd maar kom er niet uit. 

Hoe kan ik er voor zorgen dan de klant met geldig BTW/tax nummer bij de checkout excl btw betaald. 

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @LS94,

Dank voor je vraag en welkom bij de Shopify Community! Gebruik je een app om klanten de mogelijkheid te geven een btw-nummer in te vullen? Zo ja, welke app is dit dan? De meeste ondernemers maken gebruik van de volgende apps:

- Exemptify app

- Novat - Tax Exempt app

Mocht je problemen met de app ervaren dan wil ik je aanraden contact op te nemen met de app ontwikkelaar. Zij zullen nog beter in staat zijn je verder op weg te helpen. Check ook ons helpdocument over Hulp krijgen voor apps voor nog meer informatie over dit onderwerp.

Als je geen apps gebruikt hiervoor dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met ons Ondersteuningsteam. Selecteer bij het inloggen op ons helpcentrum over welke account je vraag gaat zodat we je kunnen authenticeren voor deze account. Wij staan daar voor je klaar om je vragen samen met jou te onderzoeken! Ik wil je ook aanraden deze blogpost te lezen over hoe wij je kunnen helpen met het beantwoorden van vragen. Hier word ingegaan op wat voor soort ondersteunings wij bieden op Shopify en hoe de Community het beste gebruikt kan worden!

Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog