Liquid, JavaScript, thema's
Hallo,
Wettelijk ben je verplicht de BTW bij een enkelvoudig te gebruiken giftcard gelijk bij verkoop te heffen. Ik krijg dit op geen enkele manier voor elkaar in Shopify. Hij blijft aangeven dat dit niet gaat voor de giftcards....
Beste @Roman89,
Iris hier van Shopify, graag help ik je met je vraag.
Belasting wetten over cadeaubonnen verschillen afhankelijk van de regio. Om te bepalen welke voor jullie van toepassing zijn, en of je bijvoorbeeld belasting moet heffen / en hoe lang een cadeaubon geldig moet blijven, is waarschijnlijk een goed idee om met een belastingadviseur of juridisch deskundige te overleggen, eer dat je deze gaat verkopen, uit je vraag lijkt het erop dat je dit al hebt gedaan.
Omdat de cadeaubonnen binnen Shopify worden gebruikt door meerdere landen, kan het soms gebeuren dat belasting technisch dit dan geen optie kan zijn voor jullie winkel. Momenteel kun je de Shopify cadeaubonnen alleen als een meervoudige gift card gebruiken. Bij meervoudig te gebruiken gift cards vindt de heffing van btw pas plaats bij de verzilvering van de bonnen. Ik heb even in onze app store gezocht, maar vond zo 1,2,3 niet een alternatief hiervoor, maar mogelijk kan een Expert dit wel voor jullie coderen.
Er zijn twee manieren waarop u experts kunt inhuren binnen de Experts Marketplace:
Blader door diensten en neem rechtstreeks contact op met experts door een offerte aan te vragen.
Creëer een baan en wordt gematcht met experts. U kunt dan kiezen met wie u wilt samenwerken.
Hoewel het er niet op lijkt dat dit iets is dat we momenteel van plan zijn om aan te passen, heb ik dit verzonden als een feedback verzoek voor de ontwikkelaars van Shopify. Ik zal het team laten weten dat dit een gewenste functie is die moet worden toegevoegd.
Onze ontwikkelaars doen hun best om zoveel mogelijk noodzakelijke functies aan te pakken, maar moeten er ook voor zorgen dat ze volledig werken en geen negatieve invloed hebben op andere delen van ons platform, waardoor de volledige functionaliteit wordt beschermd. Ik kan je dus niet een exacte tijdslijn geven wanneer en of dit aangepast gaat worden, maar neem contact met me op als ik nog iets anders voor je kan doen.
Als je op de hoogte wilt blijven van al onze wijzigingen en nieuwe functies, dan kan het handig zijn om deze paginas te volgen Shopify Changelog en Shopify - Pressroom, waar we dit soort wijzigingen op aankondigen.
Met vriendelijke groet,
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024