Liquid, JavaScript, thema's
I want to buy the impulse theme. I spend a lot of time and today i was ready to buy and publish. But when i click the button: Buy - I get this error: Failed to create charge...
I don't have credit card and my shopify billing is with paypal. I have my old theme for a year now and my montlhy payments goes automatic with paypal. And i realy want to publish my new theme but the payment is not working. How can i fix this?
Hey Marije,
Op moment kamp ik met precies hetzelfde probleem alleen met een ander thema namelijk Prestige.
Graag hoor ik of het probleem is opgelost, mocht dit het geval zijn verneem ik graag van je hoe het is opgelost!
Vriendelijke groet,
Bram H
Hey Bram, is het al opgelost bij jou? Ik krijg het nu ook niet voor elkaar...
Hey Imbddlg, bij mij is het ondertussen opgelost. Ik heb zowel contact gehad met het Shopify hulpcentrum als met PayPal. Waarom je de foutmelding precies krijgt is bij beide partijen niet echt duidelijk maar de voornaamste reden is dat het kan komen omdat PayPal het geld niet van jouw bankrekening kan afschrijven. Dussss hierbij de oplossing en die is eigenlijk makkelijker dan je denkt. Je moet het bedrag afhankelijk van wat je thema kost vanaf je bank overmaken naar je PayPal portemonnee, hierdoor kan Shopify het bedrag rechtstreeks van je PayPal portemonnee afhalen waardoor de betaling wel lukt. Ik hoop dat het een beetje duidelijk voor je is!
Hey, het was toevallig net gelukt, maar dank je! Het stond namelijk wel op mijn Paypalrekening maar in euro's in plaats van dollars. Na het omzetten naar dollars, konden ze het wel afschrijven. 🙂
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024