FROM CACHE - nl_header

Cadeauverpakking instellen lukt niet..

Lisavollebregt
Bezoeker
1 0 0

Hi allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik wil graag een cadeauverpakking optie toevoegen in mijn winkelwagen..
Nu heb ik alle stappen gevolgd van dit stappenplan.
https://shopify.dev/tutorials/customize-theme-add-gift-wrap-option#include-the-snippet-in-your-cart-... 

Alleen bij de laatste stap loop ik vast..
Ik ben naar Online winkel > Thema's > Acties > Code bewerken gegaan. 
Hier heb ik een nieuwe snippet aangemaakt genaamd Gift wrapping en heb hier de code geplaats die in die de link stond.

Daarna moest ik in Templates opzoek naar cart.liquid..
Nadat ik deze gevonden had moest ik opzoek gaan naar sluitende </form> om een regel hierboven een code te plakken.

Nu zie ik helemaal geen </form> staan op die pagina.. En als ik de code kopieer en naar mijn webshop ga staat er een fout melding in mijn winkelwagen..

Het enige wat op mijn cart.liquid pagina staat is :
{% render 'framework--cart', view: 'desktop' %}
{% render 'framework--cart', view: 'mobile' %}

Kan iemand mij hiermee helpen ?...

(Het thema dat ik gebruik heet Blockshop)

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Lisavollebregt,

Maxime hier bij Shopify!

Wij Support Adviseurs zijn niet getraind in codering. Omdat je een thema gebruikt dat niet door Shopify is ontwikkeld, is onze reikwijdte van ondersteuning gelimiteerd, doordat deze codering voor ons onbekend is. 

Omdat de ondersteuning van thema-ontwikkelaars enkel helpt met het oplossen van problemen met de thema-codering (en niet het maken van aanpassingen), heb ik hier een paar alternatieve oplossingen. 

  • Je kunt overwegen om een Shopify Expert in te huren om deze verandering aan je codering te laten maken. Deze Experts zijn door ons gescreend en kennen het Shopify platform van binnenuit. Ze kunnen helpen met het bereiken van allerlei doelen, dus het inhuren van een Shopify Expert is altijd waard om in gedachten te houden
  • Je kunt ook een app installeren om cadeauverpakking te bieden aan klanten. Je kunt de functionaliteit van Deze apps in de Shopify app store vergelijken, om te zien welke het beste bij je past! Vergeet niet om betaalde apps te verwijderen voor het eind van de proefperiode als ze niet goed passen bij je visie. Zo kun je onverwachte kosten vermijden. 🙂

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog