Liquid, JavaScript, thema's
Beste Shopify-forum,
Ik ondervind problemen bij het koppelen van Google Ads conversietracking aan mijn Shopify-winkel. Ondanks meerdere pogingen worden mijn conversies niet geregistreerd. Hieronder beschrijf ik de stappen die ik heb ondernomen en de methoden die ik heb geprobeerd:
Pogingen tot nu toe:
1.Gebruik van Google & YouTube-account: Ik heb geprobeerd mijn Google & YouTube-account te koppelen, maar conversies werden niet bijgehouden.
2. Integratie google ads/shopify via code
- Google Tag Manager: implementatie GTM + gebruik trackingcodes
- Code toevoegen aan thema (Shopify): Ik heb de trackingcode direct in de themacode van mijn Shopify-winkel geplaatst.
- Code toevoegen aan klantgebeurtenissen (Shopify): Ik heb de trackingcode toegevoegd via de klantgebeurtenissen in Shopify.
- Koppeling aan Google Ads: Ik heb mijn Shopify-winkel gekoppeld aan mijn Google Ads-account.
Hulpvraag:
Ik zoek een duidelijke, stap-voor-stap handleiding om Google Ads conversietracking correct in te stellen voor mijn Shopify-winkel. Zijn er specifieke richtlijnen of best practices die ik moet volgen? Daarnaast ben ik benieuwd of er andere leden zijn die vergelijkbare problemen hebben ondervonden en hoe zij deze hebben opgelost.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Met vriendelijke groet,
Marnix
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024