Liquid, JavaScript, thema's
Hi, iemand die mij kan helpen bij de set-up van deze app?
Er wordt ten eerste gevraagd om een private app te creëren in Manage Apps. Maar ik vind nergens waar ik dat kan doen. Volgens hun screenshot moet ik naar Manage Apps gaan, maar dat vind ik nergens onder Apps.
Hallo @Pappel-0409 ,
Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag. Je geeft aan dat je de app Customer Order Management gebruikt en dat zij je vragen om een private app aan te maken? Ik laat graag aan je zien waar je dit kan doen.
Volg verder de instructies van de app-ontwikkelaar om het proces voor het toevoegen van deze app te voltooien. Bekijk ook dit hulpdocument over 'Gepersonaliseerde Apps' voor nog meer informatie over dit onderwerp.
Als je nog meer vragen hebt over de app zelf dan is de beste methode om contact op te nemen met de app-ontwikkelaar. Bekijk ook dit hulpdocument over 'Hulp krijgen voor apps' voor nog meer informatie hierover.
Veel succes met het opzetten van je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hi,
Bedankt voor je info. We hebben ondertussen contact opgenomen met de apo-ontwikkelaar. Zou in orde komen.
Groeten,
Pappel0409
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024