FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

De set-up van de Customer Order Management app

De set-up van de Customer Order Management app

Pappel-0409
Bezoeker
2 0 1

Hi, iemand die mij kan helpen bij de set-up van deze app?

Er wordt ten eerste gevraagd om een private app te creëren in Manage Apps. Maar ik vind nergens waar ik dat kan doen. Volgens hun screenshot moet ik naar Manage Apps gaan, maar dat vind ik nergens onder Apps.

2 ANTWOORDEN 2

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @Pappel-0409 ,

Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag. Je geeft aan dat je de app Customer Order Management gebruikt en dat zij je vragen om een private app aan te maken? Ik laat graag aan je zien waar je dit kan doen.

1. Op je Shopify account klik je op Instellingen > Apps en verkoopkanelen
  2. Klik rechtsboven in het scherm op Apps ontwikkelen. Zie de onderstaande afbeelding ter illustratie:

16-56-pbkwg-220w3

3. Als dit de eerste keer is dat je hier klikt dan dien je aan te geven dat je de ontwikkeling van gepersonaliseerde apps toestaat op je account.
  4. Vervolgens klik je op Een app maken om het proces van het maken van een private app te starten.

Volg verder de instructies van de app-ontwikkelaar om het proces voor het toevoegen van deze app te voltooien. Bekijk ook dit hulpdocument over 'Gepersonaliseerde Apps' voor nog meer informatie over dit onderwerp.

Als je nog meer vragen hebt over de app zelf dan is de beste methode om contact op te nemen met de app-ontwikkelaar. Bekijk ook dit hulpdocument over 'Hulp krijgen voor apps' voor nog meer informatie hierover.

Veel succes met het opzetten van je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Pappel-0409
Bezoeker
2 0 1

Hi,

Bedankt voor je info. We hebben ondertussen contact opgenomen met de apo-ontwikkelaar. Zou in orde komen.

Groeten,

Pappel0409