Liquid, JavaScript, thema's
Hoi,
Onze huisvervoerder is DHL Parcel (De Nederlandse uitvoerder). Deze staat niet in de lijst met vervoerders van Shopify.
Natuurlijk hebben we de optie 'Anders' te selecteren alleen dan wordt de track en trace niet automatisch gegenereerd. Omdat wij de zendingen vanuit ons ERP systeem boeken wil ik niet met de DHL app werken in de check-out. Het is door ons mogelijk de track en trace code te uploaden naar shopify maar de link zelf is niet mogelijk terug te koppelen naar shopify.
Vraag is nu:
1. Kun je een vervoerder toevoegen met daarbij een te genereren track en trace link?
2. Is er een mogelijkheid d.m.v. een script dat de link gegenereerd wordt door shopify?
Ik ben benieuwd wie de reddende engel wordt.
Groetjes,
Jeroen
Hoi @Arjenvb13,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Ik kan bevestigen dat DHL Parcel inderdaad geen geïntegreerde vervoerder is, en er geen ingebouwde functie is voor verkopers om een vervoerder toe te voegen. Mijn enige andere suggestie in dit geval is het gebruiken van een app, maar ik begrijp dat dit niet goed past bij je huidige set-up.
Ik zal deze vraag dus doorgeven aan ons product-team, omdat dit soort feedback ons helpt om de toekomst van het platform vorm te geven. Ik kan niet aangeven of/wanneer een functie zal worden toegevoegd, maar het is goed voor ons product-team om te weten naar welke functies belang is. Als je op de hoogte wilt blijven van alle veranderingen, dan kun je dit doen via de Shopify Pressroom en de Shopify Changelog.
Tenslotte zou je ook kunnen proberen om een Shopify Expert in te huren om te helpen met het bouwen van een gepersonaliseerde oplossing. Deze Experts zijn vaak enorm goed in codering, en wellicht kan iemand een integratie bouwen tussen jullie ERP, Shopify, en DHL Parcel.
Groeten,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Gebruiker | RANKING |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |
Hoe je een eigen domein kunt toevoegen en gebruiken om het meeste uit je bedrijf te halen.
By Lee Sep 18, 2023Ontdek hoe je optimaal gebruik kunt maken van de Shopify-community door deze handige tips ...
By Jay Sep 4, 2023Sinds 2TToys halverwege 2021 overstapte op Shopify hebben ze een indrukwekkende groei door...
By Peter Aug 10, 2023