Liquid, JavaScript, thema's
Hallo!
Er is een gas/water/elektra document nodig als extra ID verificatie. Deze zitten doorberekend in mijn VVE kosten en kan ik dus niet overhandigen in document vorm. Wat kan ik doen? Dit kost mij veel tijd en wil mn webshop zsm overzetten.
Graag verneem ik van u!
Groet,
Cookies1
Hoi @Cookies1,
Maxime hier bij Shopify.
Ik weet dat het betrokken team het de laatste tijd behoorlijk druk heeft gehad, maar dat ze vragen rondom verificatie zo snel mogelijk behandelen. Mag ik vragen of dit inmiddels als is opgelost? Zo niet zou ik graag een kijkje voor je nemen. Zou je me dan alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com-URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen?
Alvast bedankt!
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Goedemiddag,
Ik heb dit probleem ook en zou graag willen weten hoe ik dit kan oplossen?
Gr.
Karem
Goedemiddag,
Er is een gas/water/elektra document nodig als extra ID verificatie. Deze zitten doorberekend in mijn VVE kosten en kan ik dus niet overhandigen in document vorm. Wat kan ik doen? Dit kost mij veel tijd en wil mn webshop zsm overzetten.
https://glowmystore.myshopify.com
Groet,
Karem
Hoi @Karem,
Bedankt voor de reactie. 🙂
De snelste manier om verificatieproblemen op te lossen is door contact op te nemen met Onze Ondersteuning via e-mail. Omdat het verificatieproces verschilt tussen bedrijven, is dit niet iets wat we direct in de Community kunnen oplossen.
Als je ons een mail stuurt via de link hierboven, kunnen we je account onderzoeken en bespreken met de betrokken afdeling om te bevestigen wat de beste volgende stappen zijn.
Alvast bedankt!
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024