FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Domein gekoppeld en website laad niet meer

Domein gekoppeld en website laad niet meer

Mini-Lievie
Toerist
9 0 2

Hoi, 

Ik heb vanmiddag mijn domein+email ondergebracht bij Strato (verhuizing vanaf Mijn Webwinkel). Nu ben ik in domeinen 'mini-lievie.nl' gaan toevoegen en kon ook gewoon dan de nieuwe website zien. Maar na opnieuw laden kan ik helemaal niets meer zien. Er staat nu het volgende bij domeinen:
- mini-lievie.nl is primair voor online winkel

- 5a9adf-3.myshopify.com leidt om naar mini-lievie.nl

- www.mini-lievie.nl leidt om naar mini-lievie.nl (heeft aandacht nodig, geeft allerlei meldingen)

Het maakt niet uit nu welke ik aanklik, maar bij het bekijken van de website krijg ik de melding 'er ging iets mis' en de pagina kan dus niet laden. 

Ik ben al dagen bezig om dit alles goed te regelen en mijn hoofd begint echt over te lopen en raak het overzicht kwijt wat ik nu wel of niet goed doe. 

Heeft dit te maken met al die URL omleidingen? Ik ben gewoon niet zo heel technisch ook, ook al lees ik de gids. 

Ik hoop enorm dat jullie me kunnen helpen. 

Groetjes Charlotte 

3 ANTWOORDEN 3

SharonBakker
Bezoeker
2 0 1

Ik heb hetzelfde. Ik heb mijn domein van Jouwweb verhuisd naar Shopify. Maar teakandgold.com werkt niet. Ook ik ben hier al dagen mee bezig, heb meerdere malen Shopify benaderd maar vooralsnog geen gehoor. Ik zit er echt doorheen. Mijn klanten kunnen nu mijn webshop niet bezoeken. 

Ik kom trouwens wel op jouw mooie website nu:)

Mini-Lievie
Toerist
9 0 2

Ja, het heeft best wel even geduurd bij mij moet ik zeggen. Lijkt nu wel te werken en ben bezig geweest met URL omleidingen, want met veel links kwam je nu op de 404-pagina. Dus zoveel mogelijk aangepast en ook die 404-pagina aangepast. Maar dat overstappen houd wel wat in he.... haha. 
Als ik je link intyp kom ik wel makkelijk en snel op je website. Ziet er mooi uit zeg! 

SharonBakker
Bezoeker
2 0 1

Dankjewel Charlotte! Maar hé, inderdaad, ik kom er nu ook op. Ik heb een subdomein verwijderd en weer toegevoegd dus ik hoop dat het nu zo blijft! Jij ook een hele mooie website. Jammer dat ik geen babies meer heb! Maar als er weer een babytje geboren zal worden in mijn omgeving ga ik zeker naar jouw webshop!