Liquid, JavaScript, thema's
Na een jaar geprobeerd te hebben met Shopify resultaat te krijgen heb ik het vandaag opgezegd, ik kreeg wel orders in de Cart maar geen check-outs en kon de juiste hulp niet vinden.
Nu zit mijn domein nog 'vast' bij Shopify en wil ik die omzetten naar een andere site, hoe doe ik dat?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @JWSL8,
Wat jammer om te horen dat je het Shopify platform hebt verlaten! Ik begrijp dat je jouw domein mee wilt nemen naar een andere hosting service? Dit is zeker iets wat mogelijk is, maar dient te worden gedaan voordat je je Shopify account sluit. Ik wil je aanraden contact op te nemen met het Shopify Ondersteuningsteam om te zien of je tijdelijk toegang kunt krijgen tot je account. Vervolgens kun je onderstaande stappen uitvoeren om je domein over te dragen naar een andere account. Deze stappen kun je ook teruglezen in dit helpdocument over 'Je door Shopify beheerde domein overdragen naar een andere domeinprovider'.
Om een domein over te dragen van Shopify naar een andere provider, volg je de onderstaande stappen:
Volg deze stappen zorgvuldig om een succesvolle overdracht van je domein te garanderen.
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo @JWSL8,
Wat jammer om te horen dat je het Shopify platform hebt verlaten! Ik begrijp dat je jouw domein mee wilt nemen naar een andere hosting service? Dit is zeker iets wat mogelijk is, maar dient te worden gedaan voordat je je Shopify account sluit. Ik wil je aanraden contact op te nemen met het Shopify Ondersteuningsteam om te zien of je tijdelijk toegang kunt krijgen tot je account. Vervolgens kun je onderstaande stappen uitvoeren om je domein over te dragen naar een andere account. Deze stappen kun je ook teruglezen in dit helpdocument over 'Je door Shopify beheerde domein overdragen naar een andere domeinprovider'.
Om een domein over te dragen van Shopify naar een andere provider, volg je de onderstaande stappen:
Volg deze stappen zorgvuldig om een succesvolle overdracht van je domein te garanderen.
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024