Liquid, JavaScript, thema's
Hallo,
Ik probeer al een tijdje een domein naam te kopen voor mijn shopify website maar het lukt me steeds niet. Ik krijg iedere keer een foutmelding. Ik heb de postcode en telnr aangepast maar het probleem is nog steeds niet verholpen.
Hey @Naya2021!
We hebben van de week wat problemen ervaren met wat Europese gebruikers die moeite hebben ervaren bij het aanschaffen van domeinen. Dit probleempje hebben onze ontwikkelaars inmiddels weten op te lossen, dus het zou nu mogelijk moeten zijn om met succes een domein aan te schaffen.
Met dat gezegd hebbende, mocht je momenteel nog moeite ervaren bij het aanschaffen van een domein dan zou dit mogelijk met een mislukte betaalpogingen te maken kunnen hebben. Ontvang je toevallig een server error foutmelding? Zo ja, dan staat dit hoogstwaarschijnlijk verbonden aan de betaalpoging.
In dit soort gevallen is het vaak het beste als we in je account kunnen kijken. Mocht je hier verdere problemen bij ervaren dan wil ik je graag vragen om contact met ons op te nemen zodat we naar je betaalgeschiedenis kunnen kijken. Vervolgens helpen we je graag via e-mail verder!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024