FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Domein naam kopen

Jesuisameliex
Bezoeker
1 0 0

Hallo, 

Ik probeer al een tijdje een domein naam te kopen op shopify, maar elke keer lukt het niet, omdat er staat dat ik geen speciale tekens mag gebruiken. Maar ik heb helemaal geen speciale tekens gebruikt, alleen een letter combinatie.

Ik hoop dat er iemand is die mij hier mee kan helpen

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
144 49 17

Geslaagd.

Hallo @Jesuisameliex ,

 

Dank voor je voor je vraag in de Community! Je geeft aan dat je geen speciale tekens hebt gebruikt in je domeinnaam of bij je instellingen. Aangezien dit het geval is, zou ik graag zien dat ons ondersteuningsteam hier verder naar kijkt om te bepalen waarom deze fout optreedt en hoe deze kan worden opgelost.


Je kan contact opnemen met ons ondersteuningsteam via ons Helpcentrum. Log daar in op je account en dien een ondersteuningsverzoek in bij ons team. Ons Nederlandse ondersteuningsteam kan vervolgens je account bekijken en zo account specifieke ondersteuning aan je verlenen.

 

Omdat dit de beste manier is om dit probleem op te lossen, heb ik mijn antwoord gemarkeerd als de oplossing voor deze thread. Dit helpt andere Community gebruikers die ook tegen deze fout aanlopen.

 

We hopen snel van je te horen via ons Helpcentrum!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
144 49 17

Geslaagd.

Hallo @Jesuisameliex ,

 

Dank voor je voor je vraag in de Community! Je geeft aan dat je geen speciale tekens hebt gebruikt in je domeinnaam of bij je instellingen. Aangezien dit het geval is, zou ik graag zien dat ons ondersteuningsteam hier verder naar kijkt om te bepalen waarom deze fout optreedt en hoe deze kan worden opgelost.


Je kan contact opnemen met ons ondersteuningsteam via ons Helpcentrum. Log daar in op je account en dien een ondersteuningsverzoek in bij ons team. Ons Nederlandse ondersteuningsteam kan vervolgens je account bekijken en zo account specifieke ondersteuning aan je verlenen.

 

Omdat dit de beste manier is om dit probleem op te lossen, heb ik mijn antwoord gemarkeerd als de oplossing voor deze thread. Dit helpt andere Community gebruikers die ook tegen deze fout aanlopen.

 

We hopen snel van je te horen via ons Helpcentrum!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog