Liquid, JavaScript, thema's
Goedenmiddag
ik zit met een probleem en hoop dat iemand mij kan helpen.
ik heb een domeinnaam bij een externe partij gekocht.
ik heb een nieuwe shop aangemaakt, echter kan ik mijn domeinnaam niet koppelen omdat er staat “deze domeinnaam is al in gebruik bij een andere shopify-winkel.”
Alleen mijn andere shops bevatten dit desbetreffende domeinnaam niet, dus ik snap niet waarom ik hem niet kan koppelen 🤷🏼♀️
iemand die een idee heeft?
Hoi @Lissie2311, welkom op de Shopify Community! Hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je een melding krijgt dat het nieuw gekochte domein al verbonden is aan een Shopify winkel, maar dat dit volgens jou niet klopt, begrijp ik dat goed?
Het kan zijn dat het domein wat je hebt aangeschaft ooit van iemand was die een winkel bij Shopify had. Als het domein is verlopen wordt het vervolgens weer verkocht. Het kan dus zijn dat jij dit domein hebt aangeschaft, maar dat het nog steeds verbonden is met een winkel.
In dit geval is het beste wat je kan doen even contact met ons opnemen door in te loggen via ons Shopify Helpcentrum zodat we even met je mee kunnen kijken naar deze situatie. Mocht het inderdaad zo zijn dat je domein gekoppeld is aan een andere winkel, dan zullen we moeten verifiëren dat jij de eigenaar van het domein bent. Je zult een door ons aangemaakt TXT-record aan je domeins DNS-instellingen moeten toevoegen. Zodra wij dit TXT-record binnen je domein zien, kunnen we je verder assisteren met het toevoegen van je domein aan je winkel.
We kunnen dit niet doen via de Community, het is daarom belangrijk dat je eerst via het Helpcentrum inlogt, en ons vervolgens een email toestuurt. Zodra je dit hebt gedaan, kunnen we je makkelijk verder helpen. 🙂
Ik hoop dat je nog een fijne dag hebt!
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024