Liquid, JavaScript, thema's
Hallo,
Ik had een vraagje over een domein overdragen. Hoezo word een .nl domein niet ondersteunt?
En is er eventueel een mogelijkheid om dat op te lossen want ik heb wel de autorisatiecode.
Brandon
Hey Brandon,
Iris hier van het Nederlandstalige Support Team. Ik help je graag met je domein vraag.
Met het systeem dat Shopify gebruikt ondersteunen we momenteel 82% van de domeinen tranfers. De meest opvallende niet-ondersteunde transfers zijn .nl- en co.uk-domeinen. Elk domeintype is anders en heeft zijn eigen regels, beleid en procedures. Sommige van deze eigenaardigheden zorgen ervoor dat Shopify of het systeem van OpenSRS (dat wij gebruiken voor het transfer process) momenteel niet in staat is om ze over te dragen. Maar soms ligt het ook aan het transferbeleid van je huidige aanbieder dat dit niet kan. Bij .nl domeinen komt het in dit geval door OpenSRS dat het (momenteel) niet kan, hier kan verandering in komen, maar daar zal ik niet op wachten als ik jou was.
Nu heb je al een authorisatie code, maar is er een optie om nog bij de huidige aanbieder te blijven? Zo ja, dan kan je jouw domein namelijk bij hun laten en met Shopify koppelen.
Met vriendelijke groet,
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024