Liquid, JavaScript, thema's
Telkens als ik zelf mijn webshop wil openen krijg ik ipv mijn shop een scherm van MijnDomein te zien, de plek waar ik het domein gekocht heb... Andere mensen kunnen wel mijn shop opzoeken maar ik zelf niet. Iemand die enig idee heeft waar dit aan kan liggen?
Hoi @butrintver, mijn naam is Lee en ik heet je graag van harte welkom op onze Shopify Community!
Als ik je vraag zo lees, klinkt het alsof je domein nog niet helemaal correct is verbonden met je winkel. Je kan dit controleren door bij je domein-provider in te loggen en vervolgens even een kijkje te nemen naar je DNS-instellingen. Je DNS-instellingen moeten er als volgt uitzien:
Als je enige AAAA-records binnen je DNS-instellingen hebt, zal je deze moeten verwijderen. Als je andere A-records of CNAME-records binnen je DNS-instellingen hebt, zal je ook deze moeten verwijderen. Neem vooral een kijkje binnen ons Shopify Help centrum artikel wat gaat over het handmatig verbinden van je externe domein.
Vriendelijk bedankt voor het stellen van je vraag, we waarderen het altijd!
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024