FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

domeinregistratie geblokkeerd door Shopify

domeinregistratie geblokkeerd door Shopify

Eva_BZZB
Bezoeker
1 0 0

Hi all,

Toen ik initieel mijn shop wenste op te zetten, heb ik met de credit card van mijn man een abonnement en URL aangekocht - mijn kaart was net nieuw en nog niet correct geregistreerd. De dag nadien kreeg ik een bericht van Shopify dat ik in strijd was met hun voorwaarden ( fraude ) en werd mijn shop meteen inactief gezet. De betaling werd aan mijn man terug gestort.

Ik heb enkele keren over en weer gestuurd met de helpdesk, die me beloofde dat ik een mail zou krijgen waarmee ik alles zou kunnen activeren. Deze heb ik nooit gekregen en na een tijd heb ik de moed opgegeven.

Ondertussen heb ik een nieuwe winkel kunnen aanmaken, met een abonnement via mijn Paypall. De URL - die ik graag zou hebben - staat spijtig genoeg nog altijd geblokkeerd.. ik vermoed op mijn account bij die inactieve winkel, alhoewel de registratiekosten terugbetaald werden.

Hoe kan ik nu aan die URL geraken? 

0 ANTWOORDEN 0