Liquid, JavaScript, thema's
Hi all,
Toen ik initieel mijn shop wenste op te zetten, heb ik met de credit card van mijn man een abonnement en URL aangekocht - mijn kaart was net nieuw en nog niet correct geregistreerd. De dag nadien kreeg ik een bericht van Shopify dat ik in strijd was met hun voorwaarden ( fraude ) en werd mijn shop meteen inactief gezet. De betaling werd aan mijn man terug gestort.
Ik heb enkele keren over en weer gestuurd met de helpdesk, die me beloofde dat ik een mail zou krijgen waarmee ik alles zou kunnen activeren. Deze heb ik nooit gekregen en na een tijd heb ik de moed opgegeven.
Ondertussen heb ik een nieuwe winkel kunnen aanmaken, met een abonnement via mijn Paypall. De URL - die ik graag zou hebben - staat spijtig genoeg nog altijd geblokkeerd.. ik vermoed op mijn account bij die inactieve winkel, alhoewel de registratiekosten terugbetaald werden.
Hoe kan ik nu aan die URL geraken?
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024