FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

domijn

Opgelost

domijn

korsuizeyelco
Bezoeker
1 0 0

hello i bought a domain name and if i want to do it in my store it says that its used by an other shopify store what i do now? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @korsuizeyelco ,

Dank voor je vraag in de community! De foutmelding die je beschrijft betekent dat het domein nog steeds verbonden is met een andere winkel op Shopify die zeer waarschijnlijk gesloten is of op non-actief is gesteld. Echter is de domein naam nog steeds "verbonden" met die gesloten winkel. Dit betekent dat jij, als nieuwe eigenaar van dit domein, het domein momenteel niet kan verbinden aan jouw winkel.

Dit is iets wat wij voor je kunnen oplossen. Echter, omdat dit account specifiek is, wil ik je vragen om hiervoor contact op te nemen met ons ondersteuningsteam. Zij kunnen je vervolgens verder op weg helpen met deze kwestie zodat je gewoon je domein kan verbinden aan je winkel.

Omdat dit de beste manier is om dit probleem op te lossen, heb ik mijn antwoord gemarkeerd als de oplossing voor deze thread. Dit helpt andere Community gebruikers die ook tegen deze fout aanlopen.

Met vriendelijke groet,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @korsuizeyelco ,

Dank voor je vraag in de community! De foutmelding die je beschrijft betekent dat het domein nog steeds verbonden is met een andere winkel op Shopify die zeer waarschijnlijk gesloten is of op non-actief is gesteld. Echter is de domein naam nog steeds "verbonden" met die gesloten winkel. Dit betekent dat jij, als nieuwe eigenaar van dit domein, het domein momenteel niet kan verbinden aan jouw winkel.

Dit is iets wat wij voor je kunnen oplossen. Echter, omdat dit account specifiek is, wil ik je vragen om hiervoor contact op te nemen met ons ondersteuningsteam. Zij kunnen je vervolgens verder op weg helpen met deze kwestie zodat je gewoon je domein kan verbinden aan je winkel.

Omdat dit de beste manier is om dit probleem op te lossen, heb ik mijn antwoord gemarkeerd als de oplossing voor deze thread. Dit helpt andere Community gebruikers die ook tegen deze fout aanlopen.

Met vriendelijke groet,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog