Liquid, JavaScript, thema's
Hi!
Ik ben onze webshop aan het inrichten en ik kom er niet helemaal uit. Wij verkopen namelijk een dienst (online trainingen via Teams). Hoe richt ik dit in binnen Shopify? Het is geen digitaal product dat je kunt downloaden, maar ik ben van plan om een linkje naar de Teams meeting mee te sturen. Ieder 'product' in de webshop zou dus idealiter een andere link hebben die verstuurd wordt bij de bestelbevestiging. Kan dit?
Of zijn er andere manieren hoe je deze manier van verkopen het beste kunt inrichten in Shopify?
Alvast bedankt!
Groeten Nadja
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @EHBS,
Welkom bij de Shopify Community en bedankt voor je post! Ik vind het leuk om te horen dat je online trainingen wilt gaan aanbieden met je Shopify winkel. Omdat je slechts een linkje wilt sturen naar klanten die de training aanschaffen en geen digitaal product aanbiedt die je klant kan downloaden vraag je je af hoe je dit product kan verkopen.
Hoewel deze functie niet standaard is inbegrepen op ons platform hebben we wel een aantal apps die dit kunnen toevoegen aan je onlinewinkel. Ik bespreek er graag een aantal met je.
Deze apps zijn specifiek gemaakt voor het Shopify platform door een derde partij. Dit houdt in dat deze apps zijn ontwikkeld door een externe app-ontwikkelaar en niet door Shopify. App-ontwikkelaars hebben hun eigen ondersteuning om te helpen met vragen over de apps zelf, en je kan hen bereiken door te navigeren naar de app pagina in de App Store.
Check ook deze Engelstalige blog over het aanbieden van diensten als product op Shopify. Dit geeft je een idee over welke mogelijkheden je hebt voor het aanbieden van trainingen via Shopify. Ik wil je veel succes wensen met het bouwen van je webshop!
Met vriendelijke groet,
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo @EHBS,
Welkom bij de Shopify Community en bedankt voor je post! Ik vind het leuk om te horen dat je online trainingen wilt gaan aanbieden met je Shopify winkel. Omdat je slechts een linkje wilt sturen naar klanten die de training aanschaffen en geen digitaal product aanbiedt die je klant kan downloaden vraag je je af hoe je dit product kan verkopen.
Hoewel deze functie niet standaard is inbegrepen op ons platform hebben we wel een aantal apps die dit kunnen toevoegen aan je onlinewinkel. Ik bespreek er graag een aantal met je.
Deze apps zijn specifiek gemaakt voor het Shopify platform door een derde partij. Dit houdt in dat deze apps zijn ontwikkeld door een externe app-ontwikkelaar en niet door Shopify. App-ontwikkelaars hebben hun eigen ondersteuning om te helpen met vragen over de apps zelf, en je kan hen bereiken door te navigeren naar de app pagina in de App Store.
Check ook deze Engelstalige blog over het aanbieden van diensten als product op Shopify. Dit geeft je een idee over welke mogelijkheden je hebt voor het aanbieden van trainingen via Shopify. Ik wil je veel succes wensen met het bouwen van je webshop!
Met vriendelijke groet,
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024