Liquid, JavaScript, thema's
Ik wil graag een tweede webshop opzetten onder een andere naam / look and feel.
Maar ik wil werken vanuit 1 voorraad, kan ik deze voorraad ook koppelen met een 2e Shopify account waarbij dit automatisch word gesynchroniseerd?
(kan dit binnen Shopify zelf of is hier een app voor?)
Ik heb overigens gekozen dat ik een 2e Shopify account wil zodat ik dit ook weer kan koppelen met Facebook / Instagram en Pinterest.
Hoop dat iemand mij kan helpen want ik vind het niet.
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @CCandy!
Je stelt een goeie vraag. In principe bestaat er geen ingebouwde functie om dit mogelijk te maken. Met dat gezegd hebbende lijkt het er wel op dat er wat apps zijn die dit mogelijk voor je kunnen maken. Ik heb een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je eventueel interesse in zult hebben:
Aangezien ik me goed kan voorstellen dat het belangrijk voor je is dat je weet hoe deze koppeling via een app zal gaan werken, is het misschien geen slecht idee om eerst even contact op te nemen met het ondersteuningsteam van de app zodat je er zeker van kunt zijn dat het betreffende app al je gewenste functies en opties beschikbaar stelt.
Als laatste zou je ook een externe voorraad-programma kunnen gebruiken, en vervolgens het programma via een API-koppeling kunnen koppelen aan beide Shopify-accounts. In dit geval is dit iets waar wij geen ondersteuning bij kunnen bieden, maar je kunt wel altijd overwegen een 'Shopify Expert' in te huren die je hier verder mee kan helpen. Als je graag specifiek een Nederlandstalige expert wilt inhuren, bekijk dan deze lijst met Nederlandstalige 'Shopify Experts'.
Groetjes,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @CCandy!
Je stelt een goeie vraag. In principe bestaat er geen ingebouwde functie om dit mogelijk te maken. Met dat gezegd hebbende lijkt het er wel op dat er wat apps zijn die dit mogelijk voor je kunnen maken. Ik heb een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je eventueel interesse in zult hebben:
Aangezien ik me goed kan voorstellen dat het belangrijk voor je is dat je weet hoe deze koppeling via een app zal gaan werken, is het misschien geen slecht idee om eerst even contact op te nemen met het ondersteuningsteam van de app zodat je er zeker van kunt zijn dat het betreffende app al je gewenste functies en opties beschikbaar stelt.
Als laatste zou je ook een externe voorraad-programma kunnen gebruiken, en vervolgens het programma via een API-koppeling kunnen koppelen aan beide Shopify-accounts. In dit geval is dit iets waar wij geen ondersteuning bij kunnen bieden, maar je kunt wel altijd overwegen een 'Shopify Expert' in te huren die je hier verder mee kan helpen. Als je graag specifiek een Nederlandstalige expert wilt inhuren, bekijk dan deze lijst met Nederlandstalige 'Shopify Experts'.
Groetjes,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024