FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Eigen webmail binnen Shopify en problemen koppeling domein godaddy

Eigen webmail binnen Shopify en problemen koppeling domein godaddy

Pascalkid
Toerist
9 0 4

Beste allemaal,

Op dit moment hebben wij onze webshop (www.thulia.nl) ondergebracht gehad bij CCV shop. 
Wij hebben bij onze webshop ook altijd een webmail gehad met het email adres info@thulia.nl.

Nu hebben wij ons domein overgeheveld naar GoDaddy om zodoende makkelijk te koppelen met Shopify.
Het is mij echter niet duidelijk hoe ik het email adres info@thulia.nl in de Shopify omgeving kan blijven gebruiken.

Daarnaast heb ik nu enkele weken geleden mijn domein naar GoDaddy overgebracht, maar via domein koppelen in Shopify vindt die dit domein nog niet bij GoDaddy. Moet ik hier nog iets voor doen of is het een kwestie van geduld?

Heeft iemand tips voor me?

Groet,
Pascal Kuijper

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Pascalkid,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Om te beginnen heb ik hier de gids voor het Automatisch koppelen van je domein. Als het hiermee niet lukt, kun je in plaats daarvan onze gids voor het Handmatig koppelen van je domein volgen. In het geval dat je er niet uitkomt, kun je het beste direct contact opnemen met de ondersteuning van je domeinprovider, die je kunnen helpen met het aanpassen van je DNS-instellingen. 

Om een aangepast e-mailadres zoals info@thulia.nl te gebruiken, zul je het Doorsturen van e-mails moeten instellen. Tenzij e-mailhosting wordt inbegrepen bij je domein via GoDaddy, zul je hiervoor ook Een e-mailhost moeten gebruiken.

Groeten, 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog