Liquid, JavaScript, thema's
Beste lezers,
Ik ben sinds kort begonnen met het ontwerpen van mijn shopify store, nu heb ik gelezen dat shopify geen hosting aanbiedt, maar doorstuurt naar een gewenst email adres. Omdat het voor mij wel van belang is in contact te staan met klanten is dit voor mij dus niet mogelijk. Nu zit ik zelf bij transip(domeinnaam) en kan ik daar een mailpakket afnemen, maar ik vroeg me dan af hoe dat nou precies zit als iemand via shopify bijvoorbeeld een mail naar [email protected] stuurt, want eigenlijk bestaat mijn e-mailadres dan toch dubbel? Kan ik dus zonder risico een mailpakket bij transip afsluiten of moet ik nog wat regelen om de geschetste situatie van hierboven te voorkomen?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Beste @AliasElias,
Iris hier van Shopify Support.
Met vriendelijke groet,
Iris E.
Shopify Support Advisor
We staan altijd klaar om u te assisteren via onze Nederlandstalige Ondersteuning. Onze Nederlandstalige Shopify Blog en het Shopify Help Center zijn er ook om u te helpen!
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Geslaagd.
Beste @AliasElias,
Iris hier van Shopify Support.
Met vriendelijke groet,
Iris E.
Shopify Support Advisor
We staan altijd klaar om u te assisteren via onze Nederlandstalige Ondersteuning. Onze Nederlandstalige Shopify Blog en het Shopify Help Center zijn er ook om u te helpen!
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024