Liquid, JavaScript, thema's
Wanneer ik een product in mijn winkelwagen plaats, verwijder ie automatisch..
Wat moet ik doen? Kan iemand helpen
Hallo @Cheapybitt ,
Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag! Ik heb even een kijkje genomen op je webshop en kan inderdaad bevestigen dat als ik op de Koop het nu! knop klik het product niet word toegevoegd aan de winkelwagen. In mijn ervaring blijft het product even staan en is vervolgens de winkelwagen weer leeg.
Thema gerelateerd probleem
Omdat ik via de Community geen volledige toegang heb tot je account is het lastig om te achterhalen wat de oorzaak is van deze kwestie. Het lijkt er echter op dat dit een probleem is dat is gerelateerd aan het thema dat je gebruikt. Ik wil je daarom aanraden om contact op te nemen met de ontwikkelaar van het thema om te zien of zij je kunnen helpen met een oplossing. Als je niet zeker weet wie dit thema heeft ontwikkeld wil ik je aanraden dit Shopify helpdocument over 'Thema Ondersteuning' door te nemen. Hierin wordt beschreven hoe je kan achterhalen wie een thema heeft ontwikkeld.
Shopify Thema
Als dit thema is ontwikkeld door Shopify dan wil ik je aanraden om direct contact op te nemen met ons Shopify Ondersteunings team. Wij staan voor je klaar om deze zaak samen met jou te onderzoeken!
Met vriendelijke groet,
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024