FROM CACHE - nl_header

extern domein

thootje
Bezoeker
2 0 0

Hey guys ik probeer een extern domein te koppelen door middel van de videos van shopify alleen hij pakt hem niet. iemand die mij te hulp kan schieten? zo het enorm waarderen.

2 ANTWOORDEN 2

Arno
Shopify Staff
149 49 17

Hallo @thootje ,

 

Welkom bij de Shopify Community en dank voor je vraag! Je geeft aan dat je probeert een extern domein te koppelen door middel van een Shopify hulpvideo. Echter lukt dit nog steeds niet. Zou je de domeinnaam kunnen delen zodat ik dit samen met je kan bekijken? Ook vroeg ik mij af bij welke domein provider je dit domein hebt gekocht?

 

Extern domein verbinden
Bij het verbinden van een extern domein is het van belang dat je de volgende data invult bij je DNS-instellingen:

 

- A-Record moet verwijzen naar het IP-adres van Shopify: `23.227.38.65`

- CNAME Record moet verwijzen naar `shops.myshopify.com`

 

Je kan deze DNS-records aanpassen door in te loggen op de account van je domein provider. Zodra je deze dat hebt ingevoerd kan je het domein verbinden aan je Shopify winkel door de stappen in dit hulpdocument over 'Een extern domein aan Shopify koppelen' te volgen. Dit is een geweldige handleiding die stap voor stap uitlegt hoe je een extern domein aan je Shopify account kan koppelen.

 

Mocht het nog steeds niet lukken laat dan aan ons weten wat de domeinnaam is van het domein dat je probeert te koppelen en bij welke domein provider je dit domein hebt ondergebracht.

 

Hartelijk dank en veel succes met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

thootje
Bezoeker
2 0 0

Beste Arno dank voor de reactie 

 

ik probeer het domein jouwelektronica.com toe te voegen zodat er niet meer myshopify.com achter mijn winkel staat. 

mijn domeinprovider is your hosting bv 

 

ik hoor graag van U

 

groet, Thomas