FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Facebook metatag toevoegen aan startpagina

Facebook metatag toevoegen aan startpagina

Glenn80
Toerist
4 1 0

Beste,

Voor de connectie met Facebook commerce dien je website domein te verifiëren met volgende stappen:

1. een metatag te plaatsen die de verificatiecode <meta name="facebook-domain-verification" content="6pblf1yw5fxk8tb6bvs9hpij99nu0g" /> in het <head>-gedeelte van de startpagina van de website => check

2. Bevestig dat de metatag zichtbaar is door naar http://beauty-in-balance-herzele.myshopify.com/ te gaan en de HTML-bron te bekijken => check

3. Klik op Verifiëren in Facebook bedrijfsinstellingen / Domeinen =>Domeinverificatie is mislukt. Kan het domein niet verifiëren. ??????

Is het mogelijk dat er iemand dit kan nakijken?

Met vriendelijke groeten,

Glenn.

1 ANTWOORD 1

MichelleH
Bezoeker
1 0 0

Hi Glenn,

Ik ben hier ook net mee bezig.

Mag ik vragen hoe / waar je deze code voor stap 1 net toegevoegd hebt? Ik kan niet vinden waar dit exact moet komen, en vind online ook niet de juiste info.

Alvast bedankt,

Michelle