Liquid, JavaScript, thema's
Goedemiddag,
Mijn bedrijf valt nog een klein jaar onder de KOR (kleine ondernemersvereniging). Op dit moment ben ik bezig met het opstellen van een webshop. Omdat mijn bedrijf in de KOR regeling valt mag ik geen BTW in rekening brengen (en ook geen BTW terugvragen). Zowel op de producten als de verzendkosten mag er in mijn webshop dus geen BTW percentage zichtbaar zijn. Ik heb een BTW indentificatie nummer maar deze bewust niet ingevuld en bij alle producten de btw heffing uitgezet. Op de facturen moet echter ‘Vrijgesteld van BTW’ komen te staan. Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan instellen zodat klanten automatisch op hun factuur deze tekst ontvangen? Bedankt alvast!
Met vriendelijke groet,
Amy
Beste Amy,
Jouw post is al even geleden, maar ik loop nu tegen hetzelfde aan. Weet jij nog hoe je dit hebt opgelost?
Alvast bedankt!
Kayla
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024