Liquid, JavaScript, thema's
Goedemiddag!
Graag zou ik Font Awesome icons plaatsen naast text(links) in de footer; iemand enig idee hoe dit te realiseren?
Oftewel: waar ' <i class="fa fa-instagram"></i> ' te plaatsen?
voorbeeld:
Het betreft het Debut Theme.
De text(links) zijn aangemaakt via 'menus' / 'navigatie'.
Alvast hartstikke bedankt!
Hoi @FG10,
Maxime hier bij Shopify Ondersteuning, bedankt voor je bericht!
Omdat FontAwesome een derde partij is en hun codering onbekend is, wordt deze aanpassing niet ondersteund door Shopify. Wij adviseurs zijn ook niet getraind in codering, dus ik heb hier zelf weinig inzicht in. Ik wil je toch graag helpen, dus ik heb wat onderzoek gedaan en heb hier Een ander bericht kunnen vinden, waarin het Shopify-gebruikers gelukt is om te integreren met FontAwesome icoontjes. Als je handig bent in codering, raad ik aan om daar te beginnen.
Als je zelf minder georiënteerd bent naar codering, raad ik aan om een Shopify Expert in te huren om je te helpen. Deze Experts zijn door ons goedgekeurd, en kunnen helpen met allerlei taken. Ik denk dat ze dit ook makkelijk voor elkaar kunnen krijgen, aangezien er veel Experts zijn die kunnen helpen met winkelontwerp.
Groeten,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Gebruiker | RANKING |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |
Producten sorteren door middel van metavelden, zo makkelijk kan het zijn.
By Lee May 26, 2023Bij Shopify hebben wij onze eigen betalingsgateway die perfect geïntegreerd is met ons Sho...
By Arno Apr 26, 2023Allereerst willen we iedereen bedanken die heeft deelgenomen aan onze AMA met 2H Media ove...
By Jacqui Apr 13, 2023