Liquid, JavaScript, thema's
Hi!
Wij zitten met een probleem met de footer van de website. Deze werkt niet terwijl het wel gekoppeld is aan een menu 'over ons.'
Echter als we klikken op de onderdelen van dit menu dan werken deze knoppen niet.
Weet iemand hoe we dit kunnen oplossen?
Alvast bedankt!
Groetjes Melanie
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @melaniebirkhoff!
Jay hier van Shopify.
Ik zie dat je wat problemen hebt ervaren met je footer-menu. Welke thema gebruik je momenteel? Is dit een door-shopif-gemaakte thema, een thema van de Shopify Theme Store, of een thema die is ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars?
Als dit een thema is die is ontwikkeld door Shopify dan kunnen wij hier zeker mee helpen. Als dit het geval is dan stel ik voor dat je even contact opneemt met de Shopify ondersteuningsteam zodat wij dit even kunnen onderzoeken voor je. Als je een thema hebt aangeschaft via de Shopify Theme Store dan kan het zijn dat wij je hier niet direct mee kunnen helpen. Wel kan je het contact informatie van de thema-ontwikkelaars of thema-ondersteuningsteam in de themapagina binnenin de Shopify Theme Store vinden. Als je thema is ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars dan is je beste optie om direct contact op te nemen met de thema-ontwikkelaar of om een Shopify Expert in te huren.
Ik hoop dat dit je wat verder kan helpen om hier een solutie voor te vinden!
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @melaniebirkhoff!
Jay hier van Shopify.
Ik zie dat je wat problemen hebt ervaren met je footer-menu. Welke thema gebruik je momenteel? Is dit een door-shopif-gemaakte thema, een thema van de Shopify Theme Store, of een thema die is ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars?
Als dit een thema is die is ontwikkeld door Shopify dan kunnen wij hier zeker mee helpen. Als dit het geval is dan stel ik voor dat je even contact opneemt met de Shopify ondersteuningsteam zodat wij dit even kunnen onderzoeken voor je. Als je een thema hebt aangeschaft via de Shopify Theme Store dan kan het zijn dat wij je hier niet direct mee kunnen helpen. Wel kan je het contact informatie van de thema-ontwikkelaars of thema-ondersteuningsteam in de themapagina binnenin de Shopify Theme Store vinden. Als je thema is ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars dan is je beste optie om direct contact op te nemen met de thema-ontwikkelaar of om een Shopify Expert in te huren.
Ik hoop dat dit je wat verder kan helpen om hier een solutie voor te vinden!
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024