FROM LOAD - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Footer

Opgelost

Footer

melaniebirkhoff
Bezoeker
1 0 0

Hi! 

Wij zitten met een probleem met de footer van de website. Deze werkt niet terwijl het wel gekoppeld is aan een menu 'over ons.'  

Echter als we klikken op de onderdelen van dit menu dan werken deze knoppen niet.  

Weet iemand hoe we dit kunnen oplossen? 

Alvast bedankt!

Groetjes Melanie

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @melaniebirkhoff!

Jay hier van Shopify. 

Ik zie dat je wat problemen hebt ervaren met je footer-menu. Welke thema gebruik je momenteel? Is dit een door-shopif-gemaakte thema, een thema van de Shopify Theme Store, of een thema die is ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars? 

Als dit een thema is die is ontwikkeld door Shopify dan kunnen wij hier zeker mee helpen. Als dit het geval is dan stel ik voor dat je even contact opneemt met de Shopify ondersteuningsteam zodat wij dit even kunnen onderzoeken voor je. Als je een thema hebt aangeschaft via de Shopify Theme Store dan kan het zijn dat wij je hier niet direct mee kunnen helpen. Wel kan je het contact informatie van de thema-ontwikkelaars of thema-ondersteuningsteam in de themapagina binnenin de Shopify Theme Store vinden. Als je thema is ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars dan is je beste optie om direct contact op te nemen met de thema-ontwikkelaar of om een Shopify Expert in te huren.  

Ik hoop dat dit je wat verder kan helpen om hier een solutie voor te vinden! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @melaniebirkhoff!

Jay hier van Shopify. 

Ik zie dat je wat problemen hebt ervaren met je footer-menu. Welke thema gebruik je momenteel? Is dit een door-shopif-gemaakte thema, een thema van de Shopify Theme Store, of een thema die is ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars? 

Als dit een thema is die is ontwikkeld door Shopify dan kunnen wij hier zeker mee helpen. Als dit het geval is dan stel ik voor dat je even contact opneemt met de Shopify ondersteuningsteam zodat wij dit even kunnen onderzoeken voor je. Als je een thema hebt aangeschaft via de Shopify Theme Store dan kan het zijn dat wij je hier niet direct mee kunnen helpen. Wel kan je het contact informatie van de thema-ontwikkelaars of thema-ondersteuningsteam in de themapagina binnenin de Shopify Theme Store vinden. Als je thema is ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars dan is je beste optie om direct contact op te nemen met de thema-ontwikkelaar of om een Shopify Expert in te huren.  

Ik hoop dat dit je wat verder kan helpen om hier een solutie voor te vinden! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog